به گزارش خبرنگار ایرنا برای این طرح 20 میلیارد ریال هزینه شده که حدود چهار میلیارد ریال و 500 میلیون ریال ان از سوی خیرین و مابقی توسط دانشگاه علوم پزشکی بابل و وزارت بهداشت و درمان تامین شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کرد: خیرین در بابل اقدامات بسیار ارزشمندی تاکنون انجام داده اند و بزرگانی چون مرحوم نوشیروانی ،شفیع زاده و هاشمی منشاء خدمات بسیار ارزشمندی در این شهرستان شده اند.
دکتر سید مظفر ربیعی افزود: با افتتاح این 14 تخت آی سی یو در حال حاضر بیمارستان های بابل مجهز به 70 تخت آی سی یو شده اند که این آمار براساس جمعیت 550 هزار نفری بابل کفایت می کند.
وی بیان کرد: نکته قابل توجه این است که هم اکنون دانشگاه علوم پزشکی بابل و بیمارستان های تابع دارای خدمات فرا شهرستانی هستند و به بیش از یک و نیم میلیون نفر شهروندان از غرب استان خدمات ارائه می دهند.
ربیعی افزود: هم اکنون 12 طرح بهداشت و درمان در سطح دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال احداث می باشد که چهار طرح آن با اعتبار 80 میلیارد ریال از قبیل اورژانس بیمارستان آیت الله روحانی ، ساختمان طرح غربالی سرطان بابل و بابلسر و سلامتکده طب سنتی در بابل در دهه فجر امسال افتتاح می شود.
همزمان با افتتاح این طرح از چند تن از خیرینی که در احداث بنای ساختمان آی سی یو بابل مشارکت داشته اند، تجلیل شد.
بیمارستان های شهید بهشتی ، یحیی نژاد و آیت الله روحانی ، کودکان امیرکلا ، 17 شهریور مرزی کلا ، مرکز ناباروری فاطمه الزهرا در بابل از جمله مراکز درمانی بابل می باشند.
خبرنگار: زینب حبیب پور گودرزی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7328/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.