رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت:جلسات مختلف کارشناسی و ارتباطی را در دستور کارداریم تا بتوانیم بودجه استان را ترمیم و تقویت نماییم.

به گزارش ایلنا از ساری؛ درنشست عصر امروز مجمع نمایندگان مازندران با دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه‌وبودجه مقرر گردید اعداد و ارقام بودجه تملک دارایی‌های استان مازندران به نحو مقتضی در بودجه سال 97 ترمیم و تقویت شود.

حسین نیاز آذری رئیس مجمع نمایندگان با تشریح روندهای حمایتی مجمع از بودجه استان خاطرنشان ساخت: جلسات مختلف کارشناسی و ارتباطی را در دستور کارداریم تا بتوانیم بودجه استان را ترمیم و تقویت نماییم و به همین منظور عصر امروز نشستی را با دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه‌وبودجه برگزار کردیم و نسبت به جداول بودجه‌ای استان اعتراض داشتیم و همکاران بنده با نقد کارشناسی خواستار اصلاح بودجه استان در سال 97 شدند.

نماینده بابل طرح مصوبات سفر ریاست جمهوری ، مسئله حقوق بازنشستگان فولاد، تأمین نقدینگی طرح‌های عمرانی به‌ویژه طرح‌های دو جاده سوادکوه و هراز و سدهای در دست اجرا را از دیگر محورهای نشست با معاون رئیس‌جمهور اعلام کرد.

نیاز آذری افزود: بنای مشترک مجمع و مدیریت ارشد استان این است که در چهار محور آب ، فاضلاب ، پسماند و شبکه ریلی اعتبارات خوبی مصوب نماییم و به همین خاطر نشستی عصر سه‌شنبه با رئیس مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.