استاندار مازندران به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان در حال احداث خاتم الانبیا بهشهر بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران صبح امروز مهندس محمد اسلامی استاندار مازندران و دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بیمارستان در حال احداث جایگزین بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر بازدید کردند.

دکتر سید عباس موسوی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت 26هزار متر مربع که توسط خیرین اهدا گردیده و در چهار طبقه به متراژ 15هزار متر مربع در حال احداث می باشد.

دکتر سید عباس موسوی در حاشیه این بازدید اعلام نمود: مجری احداث بیمارستان ، وزارت مسکن و شهرسازی و به سفارش وزارت بهداشت است . این بیمارستان دارای 220 تخت مصوب می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: پروژه مذکور82 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای احداث بیمارستان 17میلیارد تومان بودجه مصوب شده است و بر اساس توافق صورت گرفته با وزارت مسکن و شهرسازی در تیر ماه 1397 تحویل وزارت بهداشت خواهد شد.

وی ادامه داد: این بیمارستان دارای بخش های مختلف از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان ، کودکان، بخش های ویژه ای سی یو بزرگسالان ، ای سی یو نوزادان، سی سی یو ،LDR ، آزمایشگاه و رادیولوژی می باشد.

گفتنی است در این بازدید جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی مازندران و معاونین و مدیران استانی و مسئولین شهرستانی حضور داشتند.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.