مسئول بسیج دانشجویی مازندران گفت:بیش از 40 هزار دانشجوی بسیجی در استان مازندران ساماندهی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،شهرام نوری صبح امروز در دیدار با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با مهم بر شمردن وحدت حوزه و دانشگاه و نقش بسیج دانشجویی در تحقق این امر مهم اظهار کرد: بیش از 40 هزار دانشجوی بسیجی در استان مازندران ساماندهی شدند.

وی با بیان اینکه در دفاع از ارزشها و انقلاب نقش موثری دارند،افزود: بسیج دانشجویی مازندران سال 95 رتبه دوم را به خود اختصاص داد و امسال هم در 6 ماهه نخست رتبه اول را کسب کرد.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران با اشاره به برگزاری طرح ولایت در حوزه معرفتی،دینی و دانشگاهی گفت: 200 دانشجوی نخبه بسیجی در مازندران با حضور در شهرستان قم از ظرفیت های علمای این شهرستان بهره مند شدند.

وی از برگزاری کلاس طرح ولایت با حضور 750 دانشجوی نخبه کشوری در مشهد مقدس خبر داد و افزود: حضور طلاب جهادگر در اردوهای جهادی نیز از جمله عملکرد های سازمان بسیج دانشجویی بوده است.

نوری با اعلام اینکه بیش از 3 هزار دانشجوی بسیجی به راهیان نور اعزام شدند،از اعزام جمعی دیگر از دانشجویان بسیجی در 5 اسفندماه سالجاری به راهیان نور خبر داد و نقش طلاب را در برگزاری و اعزام این دانشجویان موثر دانست.

1گوی به طرح شجره طیبه صالحین اشاره کرد و گفت:نقش طلاب به عنوان سرمربی و استادیار در این مجموعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و افزود:نزدیک شدن دانشگاه به ارزشهای دینی ،شناخت محیط طبیعی از سوی دانشگاهیان و احساس وظیفه کردن و درس خواندن از جمله تاکیدات رهبری در این حوزه بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.