مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از انعقاد تفاهم نامه فی مابین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر،امور بانوان استانداری مازندران خبر داد .

مریم جمشیدی امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا از انعقاد تفاهم نامه فی مابین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر،امور بانوان و خانواده استانداری و نماینده انجمن معتادان گمنام در مازندران خبر داد و اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستای اهداف چشم انداز جمهوری اسلامی ایران و تحقق سیاست های کلی نظام در امر مبارزه با مواد مخدر ابلاغی مقام معظم رهبری  مبنی بر کاهش 25 درصدی آمار اعتیاد و کاهش طلاق تا پایان برنامه ششم توسعه است.

وی افزود:بر اساس این سیاست کلی نظام،پیشگیری از اعتیاد با رویکرد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و جلب مشارکت اجتماعی امری لازم و ضروری است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: انجمن معتادان گمنام با برگزاری جلسات بهبودی و بهره گیری از بهبودیافتگان جهت عدم بازگشت دوباره و ارتقای سلامت روانی بیماران و بهبود یافتگان فعالیت می نماید.

جمشیدی افزود:به منظور بهره گیری از ظرفیت بالقوه انجمن معتادان گمنام و پتانسل آن در پیشگیری از اعتیاد و حمایت از بهبود یافتگان و خانواده های آنان این تفاهم نامه امضاء و منعقد شده است.

وی با اشاره به انعقاد این تفاهم نامه در هجدهم آذر ماه سالجاری گفت: این تفاهم نامه با هدف همکاری در انتشار پیام بهبودی و سهولت دسترسی معتادان به جلسات بهبودی،برگزاری پنل های معرفی برنامه های رایگان به گروههای هدف ،اطلاع رسانی غیر حضوری در تابلوهای اعلانات مراکز ذیربط و برگزاری غرفه و نمایشگاه با هدف اطلاع رسانی به معتادان است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران ،ایجاد بستر مناسب جهت برگزاری پنل های معرفی بهبود های انجمن معتادان،هماهنگی با امور بانوان فرمانداری ها،کمک به اطلاع رسانی غیر حضوری در تابلوهای ادارات و در اختیار قرار دادن فضای جلسات بهبودی در سطح استان را از جمله تعهدات این تفاهم نامه عنوان کرد.

جمشیدی افزود:امیدواریم این تفاهم نامه و اقدامات فی مابین  به کمک پیشگیری  از این آسیب بزرگ و عدم بازگشت کسانی که پاک شدند منجر شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.