مهری السادات مهدوی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تیمهای ذوالفقار نکا و دیوج نوشهر 2 نماینده مازندران برای لیگ دسته یک هندبال بانوان کشور که از روز یکشنبه در مشهد مقدس برگزار می شود، هستند.
وی با بیان اینکه فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک هندبال بانوان باشگاه های کشور از 26 تا 30 آذرماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود، افزود: قرعه کشی مرحله مقدماتی این مسابقات با حضور تیم های شرکت کننده شنبه شب برگزار می شود،
نایب رئیس بانوان هیات هندبال مازندران ادامه داد، که تیم های ذوالفقارنکا و دیوج نوشهر با کسب مقام قهرمانی ونایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های مازندران، جواز حضور در مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور را کسب کردند.
مهدوی، به شرایط 2 نماینده مازندران درمسابقات امسال لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور اشاره کرد وادامه داد، تیم ذوالفقارنکاء با ترکیب کاملا بومی ،جوان وبا انگیزه روانه این مسابقات شده واز تیم های آینده دار وپرامید استان است.
وی یادآورشد: تیم دیوج نوشهر هم با چند بازیکن غیربومی وبازیکنان جوان ، تیمی باتجربه روانه مسابقات شده و می توان به کسب نتایج خوب از این تیم در لیگ دسته یک امیدوار بود.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.