به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد اسلامی روز شنبه در جلسه شورای اداری مازندران که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد ، افزود : برخورداری مردم مازندران از زندگی با کیفیت و رفاه مناسب همواره باید مورد توجه باشد و شهروندان نباید دغدغه ای از بابت عملکرد ضعیف مسئوولان داشته باشند و یا با ناهناهنگی دچار مخاطره شوند.
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی برگرفته از احکام شریعت است و با هدایت های الهی و رهبری داعیانه امام راحل و مقام معظم رهبری به سعادت مردم و آبادانی کشور می اندیشد ، گفت : نظام امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی اسلامی نیز برای آسایش و آبادانی و توسعه همه گروهها و اقشارجامعه تلاش مضاعفی می کند.
استاندار مازندران افزود : وزارت اطلاعات در دوران درخشان پس از انقلاب توانتسه است برای رسیدن مردم به آسایش ، امنیتی پایداری در کشور به وجود بیاورد به گونه ای که امروز به رغم ووجود ناپایداری های سیاسی و امنیتی در منطقه و در کشورهای همسایه ، به لطف عملکرد خوب سربازان گمنام امام زمان (عج) و با هوشیاری و از خودگذشتگی آنان ، ما در کشور امنیت پایدار را تجربه می کنیم .
وی لازمه آسایش و رفاه را وجود امنیت دانست و تاکید کرد : تداوم تعامل و رفتار هماهنگ مسئولان استان مازندران با اداره کل اطلاعات برای حفاظت از امنیت پایدار ضرروی است.
استاندار مازندران هماهنگی نظامی و امنیتی در استان مازندران را مطلوب توصیف کرد و گفت : مردم به نظام دفاعی و امنیتی امروز جمهوری اسلامی ایران افتخار می کنند و پشتیبان و همراهی خوبی با نظام دارند و در استان نیز همسو با این رویکرد ، وزارت اطلاعات و به تبع آن اداره کل اطلاعات بدون امنیتی کردن محیط ، زمینه نشاط و رونق کسب و کار را در استان ایجاد کرده اند.
وی افزود : مردم باید بدون دغدغه خاطر ، فعالیت های سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی داشته باشند و نظام امنیتی استان همواره هوشیار و بیدار است تا آسییی به توسعه استان وارد نشود.
اسلامی مهم ترین استعداد و ثروت مازندران را در کنار فضای سبز ، حاصلخیری زمین ، وجود دریا و جنگل ، نیروی انسانی و مردم آن دانست و تاکید کرد : این استان بیشترین رزمنده و شهید را دارد و نرخ حضور و مشارکت مردم در صحنه های سیاسی و رتبه داری در تولیدات کشاورزی و گردشگری پذیری هم بالاست .
** پیوند خوردن توسعه و پیشرفت مازندران با امنیت
مدیرکل سابق اطلاعات مازندران هم در این مراسم گفت : همه موفقیت های همکارانم در اداره کل اطلاعات را مدیون همیاری و تعامل مسئولان و مردم هستم .
سبحانی افزود : اجرای اقدامات مثبت و اثر بخش اداره کل اطلاعات استان مازندران مدیون توجه به قانون ،اخلاق ، همیاری و مسئولیت پذیری مسئولان و مردم است .
وی ادامه داد : امروز صداقت ، صراحت و همیاری برای توسعه و پیشرفت مازندران با امنیت گره خورده است ، چرا که هر گونه نارضایتی بر اساس جنس خود مورد رسیدگی و پیگیری قرار گرفته و حل و فصل شد و تبدیل به امنیتی نشده است.
مدیرکل سابق اطلاعات مازندران با تاکید بر این نکته که این اداره کل در مقابل زیاده خواهی ها مماشات نداشته است ، گفت : ولی همه تلاش ما این بود که مسائل را با نهایت تدبیر حل و فصل کنیم .
وی از وحدت و انسجام در حوزه نخبگان و فعالان سیاسی در مازندران به عنوان یکی از ویژگی های این استان و عامل امنیت پایدار یاد کرد و افزود : هر چند مازندران دارای انسجام و وحدت مناسبی است ، ولی باید مراقب خطاهایی باشیم که ممکن است منجر به خدشه دار شدن این استان ارائه کننده خدمات ملی شود.
سبحانی بر ضرورت ایجاد فضای مناسب برای سرمایه گذاری سالم با هدف حل دغدغه اشتغال خانواده های مازندرانی تاکید کرد و اظهار داشت : همسو با این رویکرد ، مفاسد اقتصادی و فرار مالیاتی در استان را هم تاکنون به درستی رصد کرده ایم .
در این نشست که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد ، از تلاش های سبحانی قدردانی و ' امیری ' به عنوان مدیرکل جدید اطلاعات مانزدران معرفی شد.
امیری پیش از مدیرکل اطلاعات گلستان بود .
خبرنگار : سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.