ابوعلی مهدی زاده مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز ثبت نام بیست ونهمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، ابوعلی مهدی زاده مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: با برگزاری جشنواره های امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه و انتخاب از کارگران خلاق و مبتکر در سطح استان، بدنبال رشد و شکوفایی و بالندگی هر چه بیشتر نیروی انسانی و بروز استعدادها و خلاقیت آنان در محیط کار و تولید هستیم.

وی افزود: در بسیاری از موارد شاهد صرفه جویی ارزی و ریالی بوده ایم و این مهم با توسعه اﻗﺘﺼﺎد ﻣﻠﻲ و ﺻﻨﻌﺖ ﻛﺸﻮر ﮔﺎم ﻫﺎی اﺳﺘﻮاری را ﺑﻪ ﺳﻮی اﺳﺘﻘﻼل کشور ﻓﺮاﻫﻢ ﻧﻤﻮده است.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: اکنون ﺑﺎ اﻓﺘﺨﺎر در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در ﺻﺪد اﻧﺠﺎم ﻣﻘﺪﻣﺎت ﺑﺮﮔﺰاری ﺑﻴﺴﺖ و نهمین ﺟﺸﻨﻮاره اﻣﺘﻨﺎن از ﻧﺨﺒﮕﺎن ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻛﺎر و ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻫﺴﺘﻴﻢ.

مهدی زاده با اشاره به آغاز ثبت نام در این جشنواره افزود: ثبت نام بیست ونهمین جشنواره امتنان از کارگران و گروههای کار و واحدهای نمونه مازندران به مدت یک ماه از 25 آذر ماه آغاز و تا 25 دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همگام با سراسر کشور اقدام به شناسایی ومعرفی کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان کرده و تمام واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان می‌توانند نسبت به ثبت نام کارگران و گروه کار نمونه از طریق ثبت نام اینترنتی به نشانی emtenan.mcls.gov.ir اقدام کنند.

مهدی زاده یادآور شد: انتخاب و معرفی کارگران، گروههای کار و واحدهای تولیدی نمونه هر ساله در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، نیمه نهایی در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور صورت می پذیرد و برگزیدگان طی مراسمی تحت عنوان جشنواره امتنان، در استانها و در سطح کشور تجلیل می شوند.

گفتنی است جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید همه ساله با اهداف تحقق چشم انداز در افق 1404 در راستای نیل به جامعه دانش محور، با تاکید بر سهم برتر سرمایه های انسانی، پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت خودباوری ، روحیه کار جمعی، ابتکار، اهتمام به ارتقاء کیفیت تولید، اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار موضوع تشویق نیروهای مولد متخصص و مبتکر کشور، ترویج و توسعه کارآفرینی از طریق فراهم نمودن بستر لازم برای شکوفایی استعدادها و ظرفیتهای کارآفرین و برجسته نمودن جایگاه رفیع آنان در جامعه و فراهم نمودن زمینه های لازم برای تعامل و تبادل اطلاعات، تجارب و دانش و مهارت های علمی وتجربی متکی بر تولیدات دانش بنیان در جامعه کار و تولید، در سطوح استانی و ملی برگزار می گردد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.