استقلال ساری فردا جمعه میهمان تیم رده دومی ' ملی حفاری ' در لیگ برتر فوتسال زنان کشور است .
سرپرست این تیم پنجشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت که تیمش از آغاز لیگ برتر تاکنون با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و در این مدت فقط با حمایت های ' سعید نجاریان ساروی ' عضو شورای اسلامی شهر ساری و رئیس هیات فوتبال این شهر و همچنین ' حسن صفری ' صاحب رستوران های زنجیزه ای حاج حسن موفق به ادامه همراهی در لیگ برتر شد.
رعنا محمدی گفت که در این مدت هم هزینه عزیمت بازیکنان و کادر فنی تیم به بیرون از استان و هم هزینه های مهمانداری در ساری را این دو نفر تامین کرده اند.
وی افزود : تیم استقلال ساری متاسفانه به خاطر همین مشکلات در دیدار هفته هشتم که باید در آبادان برابر تیم پالایش نفت قرار می گرفت ، به خاطر هزینه زیاد اعزام نشد و 3 بر صفر هم در برابر تیم حریف بازنده اعلام شد.
او ادامه داد : تیم ما از مشکلات شدید مالی در این فصل رنج می برد و اگر کمک این دو فرد نیکوکار نبود باید برای دومین بار عطای رفتن به خوزستان را به لقای بازی با حریف می بخشیدیم و یک بار دیگر بازنده شدن بدون فرصت بازی در برابر حریف را می پذیرفتیم .
سرپرست تیم لیگ برتری استقلال ساری گفت : شاید اگر حمایت های این دو نیکوکار نبود ، بازیکنان و کادر فنی تاکنون انگیزه ادامه حضور در لیگ را از دست می دادند و ماندن بیشتر منصرف می شدیم .
محمدی افزود : وضعیت تیم به گونه ای است که به خاطر نبود حامی مالی قوی و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان ، متاسفانه تمرینات منظم و حضور حداکثری بازیکنان را نداریم.
وی ادامه داد : تمرین های روزانه ما در ساری در حالی برگزار می شود که از بازیکنان خواهش و تمنا می کنیم که سر تمرین حاضر شوند و البته به بازیکنان هم حق می دهم برای این که نه تنها پولی از باشگاه دریافت نمی کنند ، بلکه تعدادی از آنان از شهرهای دور باید به ساری بیایند و متحمل هزینه می شوند.
سرپرست تیم استقلال ساری گفت : اکنون 3 ماه از تمرینات تیم استقلال و شروع لیگ برتر می گذرد و متاسفانه کسی هم تاکنون پیگیر تیم ما نشده است و به نظر می رسد مسئولان واقعا نمی دانند که اصلا تیمی از استان در لیگ دارند یا نه .
محمدی با بیان اینکه بابت حفظ سهیمه مازندران در لیگ برتر و سرنوشت بازیکنان جوان تیم که در وضعیت بد روحی قرار دارند ، نگرانی دارد ، افزود : از بازیکنان تیم و خانم مسلمی سرمربی از ته دل قدردانی می کنم ، برای این که آنان از جان و دل برای تیم مایه می گذارند.
وی با تاکید بر این که تیم استقلال ساری متعلق به شخص خاصی نیست و نماینده مازندران در لیگ برتر و پرچم توانمندی بانوان استان در ورزش است ، گفت : انتظار ما این بود که مسئولان استان و حامیان مالی که به ما قول کمک مالی داده بودند ، به وعده اشان عمل می کردند و اینگونه به حال خود رها نمی شدیم .
تیم فوتسال استقلال ساری که در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان باشگاههای کشور فردا جمعه در اهواز به مصاف تیم ملی حفاری این شهر می رود ، تا پایان هفته نهم این مسابقات با کسب چهار امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی 12 تیمی این مسابقات قرار دارد.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.