به گزارش خبرنگارایرنا، مهدی پاشازاده عصر روز یکشنبه درپایان دیدار تیمش برابر راه آهن در هفته هفدهم که به سود نساجی در قائمشهر خاتمه یافت در گفت و گو با خبرنگاران افزود : بازیکنان در نیم فصل اول تلاش خوبی داشتند و توانستند با کسب امتیاز خود را به عنوان تیم مدعی در بالای جدول نگهدارند.
تیم نساجی از 17 بازی نیم فصل اول رقابت های فوتبال لیگ یک ( تا پایان نیم فصل اول ) با 30 امتیاز در رده سوم جدول 18 تیمی این رقابت ها قرار دارد.
** حفظ تمام بازیکنان نساجی در نیم فصل دوم
بازیکن اسبق استقلال تهران تمرکزنداشتن بازیکنان واشتباه داوری را علت اصلی نوسان بازی تیمش در چند هفته پایانی نیم فصل اول دانست و اظهارداشت : در نیم فصل دوم با موافقت مالکان باشگاه که همراهی خوبی را در سال جاری با تیم داشتنند، تعدادی بازیکن جذب خواهیم کرد.
پاشازاده افزود : برنامه تا این جا حفظ تمام بازیکنان نیم فصل اول است و در زمان نقل و انتقال نیز 3 تا 5 بازیکن مورد نیاز را از لیگ یک و حتی لیگ برتر جذب می کنیم تا بتوان با قدرت بیشتری نیم فصل دوم را شروع کنیم.
وی اضافه کرد : نیم فصل دوم رقابت تیم ها تنگ تر می شود و نیاز است تا بازیکنانی داشته باشیم که بتوانند نتایج را حفظ و ما را به هدفمان که لیگ برتری شدن است، برسانند.
در رقابت های فوتبال لیگ یک 18 تیم حضور دارند که در پایان 2 تیم به لیگ برتر صعود می کنند. در سال گذشته تیم پارس جنوبی و سپیدرود رشت از لیگ یگ به لیگ برتر صعود کردند و در سال جاری تا این جا شانس نفت مسجد سلیمان، بادران تهران، نساجی قائمشهر، برق جدید شیراز و خونه به خونه بابل بیش از تیم های دیگر است.
خبرنگار: حسین فلاحتی** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.