به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین مسابقات که با رقابت بیش از 90 ووشوکار در رشته ساندا از شهرستان های ساری ، آمل ، بابلسر ، قائمشهر ، محمود آباد ، نور ، نوشهر ، چالوس ، تنکابن ، عباس آباد و کلاردشت در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در بابلسر برگزار شد، ووشوکاران قائمشهری با کسب 3 نشان طلا و یک برنز مقام نخست را از آن خود کردند وجام قهرمانی مسابقات را بالای سر بردند.
تیم نوشهر با کسب 2نشان طلا، 3 نقره و2 برنز دوم شد و تیم چالوس با 2طلا، 2 برنز مقام سوم در جای سوم ایستاد.
در نتایج انفرادی این مسابقات و در رده سنی نوجوانان و در وزن 42 کیلوگرم ' حنانه الهی نژاد ' از نوشهر ، در وزن 45 ' دنیا کیادلیری' از چالوس ، در وزن 48 کیلوگرم ' فاطمه گراییلی ' و در وزن 52 کیلوگرم ' یاسمن باقرزاده ' از قائمشهر قهرمان شدند.
در رده سنی جوانان این مسابقات هم در وزن 48 کیلوگرم ' سوگند سینکایی ' از چالوس ، در وزن 52 کیلوگرم ' فاطمه عباس پور ' از نوشهر ، در وزن 56 کیلوگرم ' معصومه بزرگی ' از تنکابن و در وزن 60 کیلوگرم ' سیده کیمیا حسینی ' از قائمشهر به مقام قهرمانی دست یافتند.
نایب رئیس هیات ووشو مازندران به خبرنگار ایرنا گفت که نفرات برتر هر رده سنی در قالب تیم منتخب مازندران به مسابقات قهرمانی کشور که در اواخر امسال برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
بهاره سیف با بیان اینکه مسابقات در سطح بالا و با رقابت فشرده و نزدیک برگزار شد ، افزود : مسابقات استانی ووشو قهرمانی مازندران در بخش تالو نیز 29 همین ماه در شهرستان تنکابن برگزار خواهد شد.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.