امام جمعه بهشهر گفت:محبت و اظهار محبت، علاقه و ابراز علاقه و صمیمیت و سلام کردن، روابط سالم عوامل استحکام خانواده هاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، حجت الاسلام سید عربعلی جباری در خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته به تصمیم احمقانه ترامپ آمریکایی صهیونیستی اشاره کرد و گفت: قدس خط قرمز دنیای اسلام است، این تصمیم ترامپ که پایتخت اسرائیل همان بیت المقدس خواهد بود نابخردانه است و بهشهر شهر سرداران ، مجاهدان و عالمان این تصمیم را محکوم می کند.

وی ادامه داد: کشورهای اسلامی در برابر توطئه و نقشه جدید آمریکا وظیفه دارند تا با اتحاد و وحدت در برابر این بداخلاقی ها بایستند؛ دیگر زمان صلح و مذاکره با استکبار تمام شده است.

خطیب جمعه بهشهر به بیانی از مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی، مرتجعین و قدرتهای وابسته به آنها فرعون های امروز جهانند که درصدد اختلاف و جنگ درمیان امت اسلامی هستند تا رژیم اسراییل در حاشیه امن قرار گیرد اما دنیا بداند امروز مسئله فلسطین در راس مسائل سیاسی امت اسلام است وهمه موظفند برای آزادی و نجات ملت فلسطین تلاش کنند.

حجت السلام جباری بیان کرد: ذلّت و نفاق عربستان و امارات این جرات را به آمریکا داد تا به بیت المقدس قبله اول مسلمانان جسارت و دهن کجی کنند.

وی ادامه داد: خدا بیت المقدس و اطراف آن را بابرکت قرار داد و این مکان حرمت دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهشهر با بیان اینکه حیات سیاسی، اجتماعی و فردی انسان در مسجد است خاطرنشان کرد: مسجد حیات جامعه اسلامی را تامین می کند و خدا به دشمنان هشدار داده است و خدا به آنچه انجام می دهید بینا و شنوا است.

حجت الاسلام جباری در بخشی از سخنانش به مشکلات جامعه امروز مانند افسردگی، خودکشی، بی بندو باری، بی غیرتی و روابط ناصحیح دنیای امروز اشاره کرد و گفت: این مشکلات نتیجه بی توجهی خانواده ها به سیره پیغمبر است.

وی خاطرنشان کرد: محبت و اظهار محبت، علاقه و ابراز علاقه و صمیمیت و سلام کردن، روابط سالم عوامل استحکام خانواده هاست و اخلاق نیاز و ضرورت زندگی و جامعه امروزی است.

امام جمعه بهشهر اظهار کرد: خانواده ای که به اخلاق اسلامی پای بند نباشد مملو از تنش، اختلاف، قهری و بی مهری و نامهربانی می شود و نمی تواند به سعادت، کمال و عاقبت به خیری دست یابد.

وی با اشاره به خبر درگذشت سردار حاج علی ییلاقی ادامه داد: شهید ییلاقی به مقام اطمینان رسیده بود و با اخلاص و ولایت پذیر بود.

خطیب جمعه بهشهر تصریح کرد: این قهرمانان و الگوهای جامعه باید به مردم معرفی شوند و ناگفته های زندگی حاج علی ییلاقی بیان شود.

حجت السلام جباری با اشاره به بیانی از مقام معظم رهبری گفت: دانشجویان جهاد علمی، بصیرت، آرمان خواهی، مطالبه گری، تحصیل و دانش را سرلوحه عملی شان قرار دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.