به گزارش خبرنگار ایرنا، اردوی تیم ملی کایاک و کانو بزرگسالان به منظور حضور موفق در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا با حضور فقط 2 قایقران از روز سه شنبه 14 آذرماه در رودخانه خروشان هراز و مجموعه تفریحی رفاهی دهکده طلایی آمل آغاز شده و تا 20 آذرماه ادامه خواهد داشت.
امیرمحمد فتاح پور از کرمانشاه در رشته کایاک یک نفره و مهدی کریمی از گیلان در کانو کانادایی دراین مرحله از اردو حاضر هستند.
اردوی ملی پوشان در آمل زیر نظر ' مسعود خدایاری ' سرمربی مازندرانی تیم ملی قایقرانی بزرگسالان ایران و' ابراهیم محمدپور' سرپرست تیم ملی وبا حمایت شورای اسلامی شهر وشهرداری آمل درحال برگزاری است.
سرمربی تیم ملی قایقرانی اسلالوم ایران درخصوص برگزاری این اردو درآمل به خبرنگار ایرنا گفت: این اردو به واسطه شرایط مناسب رودخانه هراز و میزبانی که هیات قایقرانی شهرستان آمل داشته درحال برگزاری است.
مسعود خدایاری افزود: تا پایان امسال 3 مرحله اردوی آماده سازی دیگر نیز برگزار خواهد شد که به احتمال یکی از این مراحل در مازندران خواهد بود.
وی ادامه داد، اردوهای برون مرزی و دیدارهای تدارکاتی هم پیش بینی شده که قبل از اعزام به مسابقات آسیایی خواهد بود و این نیاز تیم ملی هست که در شرایط استاندارد ونزدیک به مسابقات مهم آسیایی شرکت کند.
سرمربی تیم ملی قایقرانی اسلالوم بزرگسالان ادامه داد، رقابت سخت وفشرده ای با تیم های شرق آسیا خواهیم داشت و تیم ایران در دوره گذشته این مسابقات صاحب مدال شده ودراین دوره نیز به مدال های بهتری دست خواهدیافت.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.