به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران،سرهنگ عباس فتحعلی پور امروز در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در بابلسر در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت خانمی با عنوان سرکارگر در امر خرید و فروش موادمخدر در سطح بخش هادی شهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ضمن شناسایی متهم به تهیه و توزیع موادمخدر، این فرد را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.
فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر، خاطر نشان کرد: با شناسایی متهمه و نحوه فعالیت این فرد ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با هماهنگی قضائی و با همکاری و مشارکت عوامل پاسگاه انتظامی بخش هادی شهر در ساعت ۱۲:۳۰ امروز متهم را که با خودروی خطی از بابل به هادی شهر تردد می کرد پس از پیاده شدن از خودرو دستگیر و در بازرسی از داخل ساک دستی زنانه متهمه مقدار یک کیلو و پنجاه گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در ادامه گفت : مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است.
فتحعلی پور در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و فروشندگان موادمخدر و یا هرگونه موارد مشکوکی ، با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 805702
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.