به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران ، سیدعباس صالحی که ریاست شورای اقامه نماز کشور را هم بر عهده دارد ، در آئین تجلیل از فعالان اقامه نماز از جاودانی تقدیر کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در متن لوح اهدائی به جاودانی نوشت : ' نماز زیباترین نماد بندگی در پیشگاه معبود یگانه و بهترین محمل برای رابطه مستمر و پیوسته با خداوند است، با تامل در رمز و راز این اصل توحیدی و تمسک به ریسمان گسست‌ ناپذیر یاد خدا، می‌توان جان‌های خسته را در زلال راز و نیاز با یکتای بی‌همتا شست و به اطمینان و آرامشی همیشگی دست یافت، نماز، راهی مستقیم به سوی مقصد نجات و رستگاری در دو جهان است.
اکنون که با ارزیابی و بررسی دبیرخانه شورای اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عملکرد موفق و قابل تقدیر داشته‌اید، با اهدای این لوح از خدمات ارزشمند و تلاش‌های مجدانه جنابعالی و همکاران محترمتان در ترویج و توسعه فرهنگ نماز در سال ١٣٩٥ صمیمانه قدردانی می‌کنم.
از خداوند متعال تداوم توفیق در عمل به تکالیف الهی و سعادتمندی و بهروزی برایتان مسئلت دارم. '
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در مراسم تجلیل از فعالان عرصه نماز گفت : نماز در قرآن کریم و احادیث به عنوان عمود و خیمه دین معرفی شده است و یک رفتار دینی مستمر در طول حیات بشر محسوب می‌شود.
سید عباس صالحی افزود : نماز می‌تواند انسان و جامعه را تغییر دهد و بر رفتارها ، باورها ، ارزش‌ها و تکامل آن‌ها تاثیر بگذارد.
در این مراسم، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوحی از احدجاودانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران تقدیر کرد.
پرداخت و نگاه هنری به نماز از طریق ساخت فیلم کوتاه و گنجاندن این بحث در جشنواره های مختلف و نگاه ویژه به بحث نماز در تمامی رویدادهای فرهنگی و هنری در بخش ارسال آثار و اعلام در فراخوان ها از جمله اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در موضوع ترویج و توسعه فرهنگ نماز بوده است.
خبرنگار : فاطمه رحمتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
3009/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.