به گزارش خبرنگار ایرنا، در هفته شانزدهم این مسابقات تیم خونه به خونه مازندران عصر یکشنبه در ورزشگاه شهدای هفت تیربابل میزبان تیم اکسین البرز بود ودر نهایت میهمان مدعی خود را با نتیجه یک برصفر با شکست بدرقه کرد.
خونه به خونه ای ها که دراین دیدار از حمایت بیش از 3هزار تماشاگر بابلی سود می بردند، همانند چند دیدار خانگی این تیم، بازی را با میل به گلزنی وهجومی آغاز کردند.
در یکی از موقعیت های به دست آمده برای تیم خونه به خونه و روی یک کار تیمی بسیار زیبا از مهدی خیری و پاس این بازیکن به ' روح الله باقری' از روی سر مدافع اکسین به 'سجاد آشوری' رسید، اما این بازیکن در موقعیت تک به تک توپ را از کنار دروازه به اوت زد تا موقع مسلم گلزنی برای میزبان از دست برود.
تیم خونه به خونه که برای گلزنی در این دیدار خانگی بی تابی می کرد، روی دروازه حریف خیمه زده و اکسینی ها با دفع توپ ، به فکر خلق ضدحمله بودند.
جدی ترین موقعیت نیمه نخست این دیدار در دقیقه 34 رقم خورد و ' مهدی خیری' بازیکن آماده این روزهای تیم خونه به خونه از روی خط هجده قدم با شوتی سرکش تور دروازه اکسین را به لرزه در آورد ونخستین گل تیمش را به ثمر رساند.
نیمه نخست این دیدار نیز با برتری یک برصفر خونه به خونه به پایان رسید.
در آغاز نیمه دوم این دیدار، دو تیم چند موقعیت نصفه ونیمه روی دروازه های یکدیگر ایجاد کرده بودند که با بی دقتی مهاجمان به هدر رفت.
تلاش های تیم خونه به خونه در مدیریت و بازی هوشمندانه در زمین تیم اکسین واستفاده از موقعیت ها باعث شد تا میهمان کرجی دست خالی بابل را ترک کند.
تیم خونه به خونه باکسب 3 امتیاز ارزشمند این دیدارخانگی هفتمین پیروزی این فصل خود را درخانه جشن گرفت.
شاگردان جواد نکونام درتیم خونه به خونه با این پیروزی 28 امتیازی شدند وبه رده چهارم جدول رده بندی این مسابقات صعود کردند و تیم اکسین البرز هم با 25 امتیاز در رده ششم باقی ماند.
** فاصله گیری نساجی از جمع بالانشینان
تیم نساجی دیگر نماینده مازندران هم درهفته شانزدهم این مسابقات در دیداری بیرون از خانه در شیراز به مصاف تیم فجرشهیدسپاسی این شهر رفت وبا تساوی بدون گل متوقف شد.
شاگردان ' مهدی پاشازاده' در تیم نساجی مازندران که پیش ازاین در رده دوم جدول رده بندی این مسابقات قرار داشتند، به واسطه دو باخت هفته های گذشته وتساوی در این هفته ، با 27 امتیاز به رده پنجم جدول رده بندی این مسابقات سقوط کرد.
تیم های خونه به خونه ونساجی 2 نماینده مازندران در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور هستند.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.