به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار محمد تقی شاهچراغی شامگاه پنجشنبه در یازدهمین یادواره سرداران و 60 شهید سید محله قائمشهر که در حسینیه عاشقان ثارالله این شهر برگزار شد ، افزود : مهم ترین عامل موثر در جبهه ایمان ؛ ثبات قدم ، ایستادگی و مقاومت است .
وی با بیان اینکه در مقابل این جریان ها امریکایی ها سال های سال برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی و احیاء داعش تلاش کرده اند ،گفت : انچه که باعث شد این تقابل به نفع اسلام ناب محمدی باشد ، ایستادگی و مقاومت بوده است .
فرمانده سپاه استان سمنان ادامه داد : این پیروزی نتیجه مردم مومنی بوده که برای اعتلای نام الله ، توسعه و نقش ارزش های الهی تلاش کرده اند که نتیجه این تلاش ها پیروزی بوده است .
وی همچنین به وجود شهدای مدافع حرم برای دفاع از حریم خاندان اهل بیت (ع) اشاره کرد و گفت : شهدای مدافع حرم جنسی از ایستادگی و مقاومت بوده اند که راه کربلا و پیروی از ولایت را سرلوحه خود قرار داده بودند .
سردار شاهچراغی با بیان اینکه ایستادگی شهدا مبتنی بر معرفت و ایمان بوده است ، بیان کرد : این ایمان ها باعث شد تا ریشه داعش از سرزمین ها برداشته شود.
فرمانده سپاه استان سمنان تاکید کرد: به برکت خون شهدای گمنام و شهدای مدافع حرم ما شاهد نفس کشیدن های اخر این خاندان پست و پلید هستیم که این وعده الهی محقق شده است .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.