فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از شناسایی و انهدام باند سرقت موتورسیکلت و کشف 21 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "رامین شمس"  گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی دو سارق حرفه ای موتورسیکلت در این شهرستان شدند.

سرهنگ شمس، تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه تحقیقات پلیسی ، این دو متهم را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی هنگام سرقت یک دستگاه موتورسیکلت دستگیر کردند.

به گفته فرمانده انتظامی تنکابن، متهمان که با تشکیل باندی 10 نفره اقدام به سرقت موتورسیکلت می کردند، تاکنون به 21 فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ شمس در ادامه گفت: سایر همدستان متهمان دستگیر و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از مخفیگاه آنان 21 دستگاه موتورسیکلت سرقتی، هفت دستگاه موتورسیکلت فاقد اصالت و چهار زوج پلاک سرقتی کشف شد .

فرمانده انتظامی تنکابن در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای پلیسی و مجهز کردن وسایل نقلیه خود به سیستم های ایمنی و هشداردهنده از پارک خودرو و موتورسیکلت در مکان های خلوت خودداری کنند.#

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.