به گزارش خبرنگارایرنا،تیم نساجی قائمشهر که با 23 امتیاز از12 بازی دررده سوم جدول قرار دارد، میزبان تیم صبای قم است که سال گذشته پس از سقوط از لیگ برتر به دسته یک آمد و هم اکنون با همین تعداد بازی و کسب 9 امتیاز ( 6 تساوی و یک برد) در رده 16 جدول قرار دارد.
صبای قم در حالی باید فردا در زمین نساجی قائمشهر با هواداران متعصب و پرشمار این تیم به میدان برود که در آستانه این دیدار هومن افاضلی دومین سرمربی ناکام خود را در رقابت های فصل جاری لیگ یک نیز به دلیل نتایج ضعیف در اختیار ندارد.
** نساجی به دنبال پس گرفتن رده دوم
نساجی قائمشهر که دیدارهفته دوازدهم را در برابر بادران تهران با یک گل دقایق اول واگذار کرد و نتوانست از وضعیت خوب بازیکنانش برای ثابت نگهداشتن خود در رده دوم سود ببرد و یک پله نیز سقوط کرد،به دنبال برد دراین دیدار با گل های زیاد است تا شاید بتواند رده دومی را بار دیگر پس از یک هفته از برق جدید شیراز رقیبش پس بگیرد.
سرمربی نساجی قائمشهر گفت که تیمش بازی راحتی را با صبای قم ندارد و این تیم به دلیل جایگاهش در جدول به دنبال کسب امتیاز است.
مهدی پاشازاده افزود: بازیکنان ما باید با احتیاط بیشتری در برابر تیم های پایین جدولی بازی کنند تا بتوانیم با کسب 3 امتیاز این دیدار خانگی جایگاه دومی را پس بگیریم.
وی اضافه کرد : تجربه نشان داد که هیچ بازی در رقابت های فوتبال آسان نبوده و تمام بازی ها در لیگ یک را باید فینال ببینیم و برای کسب 3 امتیاز به میدان برویم.
** خونه به خونه
خونه به خونه بابل دیگر نماینده مازندران دررقابت های لیگ یک جام آزادگان که از 12 بازی با کسب 20 امتیاز در رده چهارمی جدول قرار دارد، در این روز میهمان شهرداری تبریز دیگر تیم قعرنشین جدول لیگ یک است که با همین تعداد بازی و کسب 2 امتیاز در رده هفدهم یکی مانده به آخر جدول 18 تیمی این رقابت ها است.
یاران جواد نکونام کاپیتان اسبق تیم ملی که درهفته های اخیر توانست نتایج خوبی را برای هوادارانش و مالک متمول تیمش به ارمغان بیاورد به دنبال برد خارج از خانه است تا شاید جایگاهش را در رده چهارم تثبیت کند.
اگرچه تیم نکونام در نیم فصل جاری در مقایسه با 2 فصل گذشته که در این رقابت ها حضور دارد، کمی دیرتربه بالا جدول رسید، ولی یکبار دیگر امیدها را در دل هواداران تیمش زنده کرد که شاید امسال بخت با مازنی ها باشد تا شاید بتوانند در آشفته بازار لیگ یک حداقل یک تیمشان به لیگ برتر صعود کند و حسرت 13 ساله بی تیمی در سوپرلیگ فوتبال ایران را خاتمه دهند.
در رقابت های فوتبال لیگ یک جام آزادگان 18 تیم حضور دارند و 2 تیم از این رقابت ها به لیگ برتر صعود می کنند و در شرایط فعلی نفت مسجد سلیمان با 29 امتیاز در رده اول و برق جدید شیراز دوم و 2 تیم مازنی نساجی و خونه به خونه نیز جایگاه سوم و چهارمی را در اختیار دارند.
گزارش : حسین فلاحتی* * انتشاردهنده : محسن حسن نیا
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.