به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازساری ،مهندس محمد اسلامی گفت : خدا را سپاس که در این مقطع زندگی به این عرصه ورود کردم .
وی افزود : ما هر برنامه و سیاستی را اجرا کردیم شاهد موفقیتهایی بودیم اما ضایعات بزرگ آن و آسیب های اجتماعی و زیست محیطی فراوانی پیش روی ما قرار گرفت .
اسلامی تاکید کرد : شرایط کشور ، منابع دولت و تعهدات دولت به گونه ای است که همانند بسیاری از کشورهای توسعه یافته باید به مسائل زیست محیطی و انسانی توجه شود چرا که بدون توجه به این مسائل توسعه پایدار نخواهد بود و ضرورت دارد با شعار توسعه پایدار برنامه ریزی ها صورت گیرد .
وی تصریح نمود : ما هم بر اساس اسناد بالادستی و تدابیری که در مجلس محترم مصوب شده باید به فرصت های گسترده مازندران توجه کنیم و با استفاده از خرد جمعی و با تشکیل کانونهای فکر در استان و در تهران با حضور بزرگان زمینه تحول و دگرگونی کیفیت زندگی مردم در مازندران را فراهم کنیم
مقام عالی دولت در استان با اشاره به اینکه وفاق و همدستی تمام عیار فی سبیل الله را برای توسعه متوازن پیگیری می کنیم افزود : امروز همه شرایط ، ضوابط و سیاستها در قالب اقتصاد مقاومتی کاملا روشن بیان شده و همه امکانات مهیاست .
اسلامی بهره گیری از ظرفیت مراکز علمی و پژوهشی ، صاحبان کسب و کار و مشارکت مردم و حمایت علما و بزرگان و صاحبان فکر و اندیشه را خواستار شد و گفت : این حرکت را به برکت اربعین حسینی آغاز می کنیم چرا که همه زیر یک پرچم و یک مکتب هستیم و به صورت واحد و با وحدت مازندران را مازندران خواهیم کرد .
وی ابراز امیدواری نمود با مشارکت و همدلی مازندران در صدر جدول تراز توسعه یافتگی کشور قرار گیرد و افزود : شرق و غرب مازندران همه مازندران است و نباید از این ظرفیت ها غافل شویم .
استاندار جدید مازندران در پایان بر استفاده از نیروهای مستعد و بهترین ها و آگاهترین های استان در مسئولیتها تاکید کرد .
نگاه ما به اقتصاد مقاومتی و اقتصاد جریان محور است و در این بخش باید از دریا استفاده بیشتری کنیم و تحول را به کمک همه مردم آغاز کنیم و نباید وقت را تلف نکنیم و باید هم قسم شویم و یک کار انقلابی و حسینی را شروع کنیم

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 786541
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.