به گزارش ایرنا آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری افزود: آنانی که معتقدند باید در مقابل آمریکا اندکی کوتاه آمد، بدانند که این کار به گستاخی بیشتر و افزایش جنایات این شیطان بزرگ می انجامد.
وی اضافه کرد: آمریکا در مقابل اراده آهنین مردم ایران توانی ندارد لذا هرگونه کوتاه آمدن در مقابل او اشتباه بوده و با آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی همخوانی ندارد.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری از 13 آبان به خاطر وقوع سه اتفاق مهم به عنوان یکی از روزهای بزرگ نام برد و یاد آور شد: تبعید امام راحل، روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی هریک عاملی برای ماندگاری این روز فراموش نشدنی در تاریخ ایران اسلامی است.
خطیب جمعه ساری به برگزاری هرچه باشکوه تر روز 13آبان تاکید و خاطر نشان کرد: شهادت دانش آموزان در چنین روزی به گناه آزادیخواهی و اسلام دوستی باید برای عموم فرزندان تبیین شود.
او ادامه داد: خوشبختانه امروز هم دانش آموزان ما به رغم تلاش دشمن برای انحراف آنان، با پیروی از ولایت فقیه همچنان پایبند انقلاب اسلامی و ارزشهای آن بوده و اجازه نخواهند داد که خون همکلاسی های شهیدشان هدر برود.
به گفته وی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام نیز خود سر فصلی جداگانه است که قطع رابطه با شیطان بزرگ را میسر ساخت.
امام جمعه ساری ادامه داد: هم اینک پس از چهار دهه دشمنی آمریکا با ایران اسلامی همه دنیا به تزویر و ریای او و همپیمانانش پی برده اند.
اربعین حسینی**
وی از برگزاری گردهمایی اربعین حسینی به عنوان یک رویداد جهانی و نمایش عشق و ارادت به ولایت یاد کرد و گفت: توصیف شرکت عاشقانه مردم از نقاط مختلف جهان بسیار دشوار است.
رئیس فرهنگ عمومی مازندران این رویداد سترگ را همواره موجب وحشت دشمنان دانست و افزود: رسانه های خبیث از تهیه خبر و گزارش از این گردهمایی عاشقانه خودداری می کنند.
طبرسی ادامه داد تنها یک دانشگاه در آمریکا پژوهش مفصلی در این زمینه انجام داده و ده ها کتاب و صدها مقاله در این باب منتشر کرده است.
خبرنگار: زهره کرمی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7330/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.