معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران در این مراسم گفت: تجلیل از نخبگان فرهنگی و پرورشی وظیفه ذاتی آموزش و پرورش است و این مراسم نشان می دهد که تربیت در کنار آموزش دانش آموزان بسیار برای ما دارای اهمیت می باشد.
محمد شعبانی افزود: امروز تمام دغدغه های خانواده ها آموزش دانش آموزان است و در این مسیر هزینه های زیادی را نیز متحمل می شوند اما همه ما باید بدانیم که نباید اجازه دهیم که آموزش دانش آموزان برتربیت آنان سایه افکند.
وی اظهارداشت: امروز در کنار آموزش تربیت روابط اجتماعی سالم ، سلام کردن، احترام و قدرشناسی از بزرگتر باید اولویت تربیتی دانش آموزان ما باشد چرا که این ارزش ها ریشه در عمق تاریخ دارد و همیشه در فرهنگی غنی ما ماندگار بوده است.
وی ادامه داد: هر چند اعتبارات فرهنگی اندک است اما ما باید به مسائل فرهنگی توجه ویژه ای داشته باشیم.
وی اظهارداشت: از اینکه در یک فراخوان 170 هزار دانش آموز مازندرانی در مسابقات قرآنی شرکت می کنند قابل قدرشناسی است و نشان دهنده ظرفیت های بالا در این بخش است.
در این مراسم دانش آموزانی که در رشته های مختلف شعر، مقاله نویسی، آواز، داستان نویسی، فیلم کوتاه، حافظان قرآن و نهج البلاغه که صاحب رتبه های اول تا سوم کشوری، استانی و شهرستانی بوده اند، مورد تجلیل قرار گرفتند.
خبرنگار: فریبرز سیفی**انتشاردهنده: محسن حسن نیا
7343/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.