استاد عزیز، به کجا چنین شتابان، جامعه کار و تولید و علی الخصوص قشر رنجدیده کارگر بدون شما چه باید بکند، یک لحظه تصور نبودنت اشکها را سرازیر خواهد کرد.

فقدان سرپرست روزنامه کار و کارگر و خبرگزاری ایلنا در مازندران برای همه ما غیر قابل باور است ولی دست تقدیر چنین کرد و با دلی پر از اندوه و با صدایی پر از بغض باید بگوییم: خداحافظ مرد مهربان و با اخلاق رسانه های مازندران، خداحافظ

استاد عزیز، به کجا چنین شتابان، جامعه کار و تولید و علی الخصوص قشر رنجدیده کارگر بدون شما چه باید بکند، یک لحظه تصور نبودنت اشکها را سرازیر خواهد کرد.

فرامرز عزیز، می گفتی می خواهم یک دفتر خوب برای روزنامه بخرم، حالا چرا اینقدر دور رفته ای؟ ما که می دانستیم مجوز فعالیت رسانه در آن دنیا را هم به راحتی به شما خواهند داد، اما بی وفا حالا چرا؟

دوست خوبم، به هر طرف که می نگریم خبرنگارانی را می بینیم که به خوبی تحویل جامعه داده ای و حالا با خیال راحت مجوز فعالیت رسانه ای در بهشت را گرفته ای و اینجا را به آنان سپردی، اما نگفتی که این دوستان دنیای بی درخشنده را نمی خواهند؟

درخشنده مهربان، لطفا از بهشت برایمان یادداشت بگذار و در دلهایمان انتشار بده.

نمی دانم با این اندوه چه کنم، نمی دانم چگونه به خانواده ات، قشر زحمتکش کارگری، جامعه کار و تولید، رسانه ها و همه مردم تسلیت بگویم.

نمی دانم چگونه بگویم که استان چه کسی را از دست داد وقتی خودم هنوز رفتنت را باور ندارم.

فقط می توانم بگویم:

به امید دیدار معلم اخلاق

به امید دیدار درخشنده مهربان

به امید دیدار استاد

 

میثم میلادی - رییس اداره روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.