سرپرست معاونت فرهنگی شهرداری ساری گفت: سراهای تداوم شهرستان ساری آمادگی دارد تا با برگزاری کلاس های آموزشی والدین و دانش آموزان را با مخاطرات اجتماعی آشنا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمد محبوب عصر امروز در ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به دغدغه  والدین در مبحث مهم سرویس مدرسه دانش آموزان، اظهار داشت: فرهنگ سازی ،اساسی ترین مقوله در جهت برقراری امنیت اجتماعی است.

وی افزود: باید تلاش کرد تا آسیب‌های اجتماعی به حداقل برسد و بتوان چالش‌های پیش روی حمل و نقل دانش آموزی را با فرهنگ سازی برطرف کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی شهرداری ساری ، فرهنگ سازی را زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و بر آموزش خانواده و دانش آموزان برای آشنایی با مخاطرات اجتماعی تاکید کرد.

وی افزود: با نزدیک شدن به روزهای گشایش مدارس و آماده‌ سازی تدریجی والدین برای آغاز سال تحصیلی جدید دغدغه ‌های مختلفی در اولیاء دانش‌آموزان ایجاد می ‌کند که از مهم‌ ترین آنها، سرویس ایاب و ذهاب فرزندان‌ شان است.

سرپرست معاونت فرهنگی شهرداری ساری ، به وجود سراهای تداوم در سطح شهر ساری اشاره کرد و گفت: شهرداری ساری آمادگی همکاری برای آموزش والدین و دانش آموزان را دارد.

وی بر لزوم آموزش والدین و شرکت ها نسبت به آموزش رانندگان و توصیه های لازم به آنان تاکید کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.