معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت:عملکرد بهزیستی مازندران در دولت تدبیر و امید چشم گیر و قابل تحسین است به طوری که این استان در اکثر حوزه ها در کشور پیشگام است.

به گزارش ایلنا از ساری ، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در سفر یک روزه خود به مازندران از اورژانس اجتماعی بهزیستی شهر ساری و موسسه خیریه غنچه های گل یاس  این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان بخشی از اقدامات و فعالیت های بهزیستی مازندران قرار گرفت.

وی، در حاشیه این بازدیدها، ضمن تقدیر از تلاش های جهادی دکتر آرام، اظهار کرد: عملکرد بهزیستی مازندران در دولت تدبیر و امید چشم گیر و قابل تحسین است به طوری که این استان در اکثر حوزه ها در کشور پیشگام است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در ادامه درباره اولویت های دولت تدبیر و امید در حوزه بانوان اظهار کرد: رسیدگی به مسائل حقوقی بانوان و لوایح مربوطه برای دولت اعتدال اهمیت بالایی دارد.

وی، افزود: مسائل مربوط به کارآفرینی بانوان و توان افزایی آن ها به ویژه زنان تحصیل کرده و روستایی از دیگر اولویت های مربوط به حوزه بانوان است.

 ابتکار، تصریح کرد: کمک به زنان سرپرست خانوار، و توجه و توسعه تشکل ها و سازمان های مردم نهاد در امور بانوان نیز مورد توجه ویژه دولت قرار دارد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.