به گزارش خبرنگار ایرنا ، این خودروهای سواری در شهرهای نوشهر ، تنکابن و رامسر در غرب استان مازندران دچار حریق شده بودند.
رئیس آتش نشانی نوشهر به ایرنا اظهار داشت: در ساعت 4 بامداد امروز خودروی 206 در پارکینگ مجتمع مسکونی یکی از ارگان های نظامی در شهر نوشهر دچار آتش سوزی شد.
حسین سمرقندی تصریح کرد: 2 خودروی آتش نشانی در کمترین زمان به محل حادثه اعزام شدند که با تلاش آنها آتش مهار شد.
وی افزود: این حادثه خسارت جانی نداشت و با بررسی کارشناسی علت بروز حریق اتصال سیم کشی برق خودرو مشخص شد.
رئیس آتش نشانی رامسر هم به ایرنا اظهارداشت: حوالی ساعت 21 شب گذشته در زیر پل کمربندی بزرگ تنکابن یک خودروی پراید دچار حریق شد.
مهرداد کیا تصریح کرد: پس از اعلام به سامانه 125 تیم های امداد آتش نشانی بلافاصله از ایستگاه تنکابن به محل حادثه اعزام شدند که پس از رسیدن به محل حادثه حریق خودرو را مهار کردند.
وی خاطرنشان کرد: اتصالی سیم کشی برق علت آتش سوزی خودرو تعیین شده و ضمن اینکه این حادثه خسارت جانی نداشت.
رئیس آتش نشانی رامسر افزود: از ابتدای امسال تاکنون پنج آتش سوزی خودرو در تنکابن به وقوع پیوسته و چهار نفر نیز در این حوادث مصدم شده اند.
دهیار جواهرده نیز به خبرنگار ایرنا گفت: غروب روز گذشته یک خودروی 206 در مسیر جواهرده پائین تر از آبشار دچار حریق شد که بلافاصله آتش نشانی جواهرده به محل اعزام شد.
سجاد چهار اقران اظهار داشت: اتصالی در سیستم برقی خودرو دلیل آتش سوزی بود و به سرنشینان این خودرو نیز آسیبی وارد نشد ولی برغم تلاش نیروهای آتش نشان به دلیل شدت حریق خودرو به طور کامل آسیب دید.
کارشناسان اعلام کردند نقص در سیستم برقی دومین عامل آتش سوزی در خودروها است و خطر تنها محدود به سیستم الکتریکی محفظه موتور نمی‌شود، زیرا سیم‌کشی خودرو در سرتاسر خودرو از جمله داخل درب ها، زیر کف پوش، صندلی های برقی و گرم شونده نیز رخ می دهد.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
1295/ 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.