بر اساس این پیش بینی ، شهروندان مازندرانی و مسافرانی که تعطیلات پایان هفته را در این استان به سر می برند شاهد کاهش سه تا 6 درجه ای هوا خواهند بود.
جدول هواشناسی مازندران هم نشان می دهد که هوای شهر ساری ، مرکز مازندران امروز پنجشنبه بر مدار 26 درجه سانتیگراد بالای صفر می چرخد و تا روز شنبه به 20 درجه خواهد رسید.
مدیر کل هواشناسی مازندران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت که هوای استان از فردا جمعه نیمه ابری و ابری می شود و در بعضی از مناطق شاهد بارندگی پراکنده خواهیم بود و دمای هوا هم بین 3 تا 6 درجه باشد کاهش می یابد.
محمدرضا رضوی با اعلام این که این وضعیت تا اواخر روز شنبه ادامه می یابد ، افزود : روز یکشنبه هفته آینده ، آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد شد که با افزایش دما و وزش باد همراه می شود.
وی پیش بینی کرد که هوای مازندران در روز یکشنبه هفته آینده نسبت روز جمعه این هفته در بعضی از مناطق حدود 10 درجه افزایش یابد و این وضعیت تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت .
مدیرکل هواشناسی مازندران با تاکید بر این که احتمال افزایش بیشتر دمای هوا طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده در استان وجود دارد ، گفت که پس از آن دمای هوا به تدریج کاهش می یابد.
بر اساس جدول پیش بینی هواشناسی مازندران ، بیشینه دمای امروز هوا در ساری مرکز این استان 25 و کمینه دمای این شهر نیز به 13درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی **انتشاردهنده : حسن فلاحتی
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.