مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: توسعه ورزش همگانی در جامعه آسیب‌های اجتماعی را کاهش می دهد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب حسین زادگان در دیدار با آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش همگانی در جامعه، اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز با تاکید بر این موضوع ورزش را استراتژی جامعه در بخش توسعه ورزش همگانی دانستند.

وی افزود: جوانان به عنوان سرمایه مهم در دنیا از اهمیت بالایی برخوردار هستند وبنابراین آن جوامع  بر آن هستند تا با ترویج فرهنگ ورزش و توسعه آن در بین جوانان، از این قشر حمایت و صیانت کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران به ظرفیت مازندران در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: ورزشکاران مازندران سال گذشته 400 مدال و امسال نیز 300 مدال ورزشی در سطح بین المللی ، جهانی و آسیایی را به خود اختصاص دادند.

وی از ساماندهی بیش از 35 هزار ورزشکار در رشته فوتبال در استان خبر داد و افزود: اداره کل ورزش جوانان مازندران با بهره گیری از بسیج ورزشکاران توانست در توسعه و ترویج فرهنگ ورزش ، اهداف خود را در زمینه  سلامتی جسم و روح شهروندان دنبال کند.

حسین زادگان حضور ورزشکاران در راهپیمایی اربعین حسینی،  راهیان نور و همچنین تجلیل از مروجین اخلاق را از اقدامات این نهاد ورزشی عنوان کرد و گفت: ورزشکاران با تاسی از مبادی مکتب شهدا و قرار گرفتن در مسیر روحانیت گام های موثری را برمی دارند.

وی توجه به ورزش بویژه ورزش همگانی را در کاهش آسیب های اجتماعی موثر دانست و افزود: توسعه ورزش همگانی در جامعه آسیب‌های اجتماعی را کاهش میدهد و سبب می‌شود مردم نسبت به یکدیگر و نظام احساس رضایت داشته باشند.

حسین زادگان  ادامه داد: توسعه ورزش باید در تمامی نقاط شهر و به‌ویژه در مناطق محروم در دستور کار قرار بگیرد، تا در آن مناطق نیز آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد.

وی ، صیانت از جوانان بعنوان سرمایه های نظام جمهوری اسلامی را از اهداف مهم ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت: تربیت و پاسداری از نسل جوان رسالت خطیر بر عهده ماست رسالتی که به آن اعتقاد داریم.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران به ظرفیت مازندران در حوزه ورزش اشاره و در ادامه خواستار شد تا همه مسئولین در جهت حمایت از جوانان و ارتقای سلامت جامعه از هیچ تلاشی فرو گذار نکنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.