به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی سلیمانی روز یکشنبه در جلسه قاچاق کالا و ارز شهرستان افزود : این باشگاهها متعلق به افرادی است که نسبت به تمدید مجوز باشگاه خود اقدام نکرده اند و در آنجا کالاهای قاچاق از جمله داروهای نیروزا توزیع می شود.
وی گفت : تاکنون چندین بار به متصدیان این باشگاهها برای تمدید مجوز تذکر داده ایم ولی فایده ای نداشت و اکنون در صدد هستیم نسبت به پلمپ آنها اقدام کنیم .
رئیس اداره ورزش و جوانان جویبار افزود : پلمپ یک باشگاه فاقد مجوز باعث می شود تا بقیه باشگاهها نسبت به تمدید مجوز خود اقدام کنند.
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت جویبار هم در این جلسه گفت : در بازدید های به عمل آمده از باشگاههای ورزشی ، مواردی کشف و منجر به تشکیل پرونده شده که بزودی به تعزیرات حکومتی ارسال می شود.
محمود فیروزجایی از کشف 219 پاکت سیگار ، هفت قوطی مکمل دارویی ، 56 قلن لوازم آرایشی ، 16 عدد موبایل قاچاق و لوازم جانبی در این باشگاهها خبر داد.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی قائمشهر و جویبار نیز در این جلسه خواستار معرفی باشگاههای فاقد مجوز به این اداره شد.
انوشیروان محمودیان گفت : با توجه به اینکه توزیع داروهای مکمل تبعاتی برای ورزشکاران دارد ، باید جلوی فعالیت این باشگاهها گرفته شود.
وی هشدار داد : هر باشگاه فاقد مجوزی که اقدام به توزیع کالای قاچاق کند طبق ماده 27 قانون قاچاق کالا و ارز ، علاوه بر جزای نقدی که حداقل سه تا پنج برابر ارزش ریالی کالاست ، مجازات حبس هم در انتظار متصدی آن است .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.