محمد اسماعیل پورروز دوشنبه درآستانه بازی تیمش دربرابر تیم صدرنشین مس سونگون تبریزبه خبرنگارایرنا افزود : باید تلاش شود تا در نیم فصل دوم با تمرینات بیشتر و ایجاد آمادگی بهتر در بازیکنان بتوانیم جایگاه بهتری از رتبه هشتم در جدول دست و پا کنیم.
تیم شهروند ساری هم اکنون از 12 بازی لیگ برتر فوتسال با کسب 16 امتیاز در رده هشتم جدول 14 تیمی این رقابت ها قرار دارد و 18 مهرماه ( فردا سه شنبه ) میزبان مس سونگون صدرنشین است که با همین تعداد بازی با 31 امتیاز صدر نشین است.
* نشانه رفتن رده چهارم در نیم فصل دوم
سرمربی شهروند ساری گفت که هدف کادر فنی در نیم فصل دوم ارایه بازی منطقی و حداقل پیروزی در تمام بازی خانگی است که حداقل بتواند با کسب 15 امتیاز خانگی به رده چهارم صعود کند.
اسماعیل پور اظهارداشت : تیمش در نیم فصل اول از 5 بازی خانگی یک شکست را متحمل شد و در مجموع از 16 امتیاز تیمش 12 امتیاز از بازی خانگی کسب شد و تکرار این روند تیمش را به رده بالاتر می رساند.
وی دیدار با مس سونگون را به نسبت سایر دیدارها سخت تر دانست و ابراز امیدواری کرد تا بازیکنانش بتوانند در این بازی پیروز از زمین خارج شوند و با کسب 3 امتیاز این بازی به تعطیلی 2 هفته ای نیم فصل اول بروند.
تیم شهروند ساری از 12 بازی نیم فصل اول 4 برد، 4 شکست و 4 تساوی و در مجموع 16 امتیاز کسب کرد.
سرمربی شهروند درحالی به کسب رتبه چهارم در نیم فصل دوم فکر می کند که این تیم مورد حمایت شهرداری ساری که سابقه بیش از یک دهه را در این رقابت ها دارد، در ابتدای فصل رسیدن حداقل رتبه سومی را برای تیمش پیش بینی کرد.
در سال گذشته این تیم در رده ششم جدول رقابت های فوتسال لیگ برتر قرار گرفت.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.