سرهنگ رامین شمس روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، افزود : در همین مدت 410 دستگاه خودرو که سرنشینان آن با کشف حجاب خود به ارزش های دینی و مذهبی دهن‌کجی کرده بودند، توسط سامانه‌ مخصوص پلیس متوقف شدند.
وی اظهار داشت : از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 2 هزار و 910 دستگاه خودروی متخلف در این منطقه توقیف شد.
شمس میزان کشفیات امسال را در مقایسه با سال گذشته 191 درصد بیشتر اعلام کرد و بیان داشت : در سال جاری تاکنون 27 هزار و 740 نخ سیگار قاچاق ، 2 هزار و 797 تجهیزات دیش ماهواره ، 10هزار و 650 قرص جنسی و روان‌گردان و 50 قبضه سلاح غیرمجاز کشف شد.
وی خاطرنشان کرد : دستگیری 356 اتباع غیر مجاز بیگانه ، 721 قاچاقچی و خرده‌فروش مواد و پلمپ 310 واحد صنفی متخلف از دیگر اقدامات پلیس در سال جاری بود.
فرمانده انتظامی تنکابن با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 7 هزار و 650 تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 گرفته شد که همگی عملیاتی شدند ، تصریح کرد : هر چقدر گرایش مردم و جوانان به سمت دین بیشتر باشد، اثرات مثبت آن در جامعه به‌خوبی نمایان می‌شود.
وی این آمار ها را نگران کننده دانست و یادآور شد : متاسفانه بسیاری از خانواده‌ها از ترفندها و شگردهای مجرمین بی‌اطلاع هستند و باید با کمک رسانه های گروهی آگاهی و اطلاع‌رسانی بیشتری در این زمینه صورت گیرد.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
/1602/7513/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.