براساس گزارش اداره کل هواشناسی مازندران به دنبال بارش برف و باران در این استان دمای هوا تا 10 درجه سانتیگراد کاهش یافته است و این وضعیت جوی نیز تا فردا جمعه ادامه خواهد داشت.
احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران به خبرنگار ایرنا گفت :از فردا به تدریج دمای هوا افزایش یافته و هوای مازندران نیمه ابری ، صاف و آفتابی می شود.
** ثبت حدود 115 میلی متر بارندگی
اسدی میزان بارندگی 24ساعت گذشته در استان مازندران را مناسب توصیف کرد و افزود : بیشترین میزان بارندگی در این مدت در رامسر 115میلی متر و نوشهر 55میلی متر بوده و در ساری و مناطق شرقی مازندران هم حدود 35 میلی متر باران بارید.
وی مقدار بارش برف در 24ساعت گذشته در بلده 10سانتی متر و آلاشت و سیابیشه را پنج سانتی متر اعلام کرد.
علی اصغر احمدی مدیر کل بحران مازندران نیز درگفت و گو با خبرنگار ایرنا خسارت ناشی از بارندگی را در حد آبگرفتگی معابر و حدود 5واحد مسکونی و بخشی از باغات استان اعلام کرد و گفت: تمام خدمات عمومی آب ، برق ، گاز و تلفن برای مردم شهرها و روستاهای استان برقرار است .
وی بیان داشت: وضعیت جاده های اصلی و فرعی در روستاهای و شهرهای مازندران مناسب و مشکلی در تردد وجود ندارد.
بارش باران پائیزی در حالی از روز گذشته به باریدن گرفت که کشاورزان به ویژه باغداران در طی روزهای تابستان به شدت با مشکلات کم آبی برای آبیاری زمین های زراعی و باغی مواجه بودند، اما این بارش موجب خوشحالی کشاورزان شده است.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده: محسن حسن نیا
6990/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.