محمد آزاد عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : به دنبال بارندگی شدید 48 ساعته در این منطقه ، علاوه بر آبگرفتگی معابر ، حدودا 25 واحد مسکونی و تجاری این شهر دچار آبگرفتگی شده است.
وی با بیان اینکه میزان بارش 48 ساعته گذشته شهرستان 320 میلی متر بوده است ، گفت : در حال حاضر شرایط رامسر عادی است و عبور و مرور به راحتی در حال انجام است و آبگرفتگی معابر را آنچنانکه در صبح شاهد آن بودیم ، نداریم.
فرماندار رامسر با بیان اینکه میزان دقیق خسارت پس از بررسی کارشناسان و قطع بارندگی مشخص خواهد شد، خاطر نشان کرد : این بارش به برخی از ابنیه ها شامل آسفالت جاده ها ، راه های ارتباطی شهری و روستایی نیز خسارت وارد کرده است.
آزاد با بیان اینکه خوشبختانه با این میزان بارش طغیان رودخانه ها را در این شهرستان نداشتیم، گفت : با توجه به لایروبی که از قبل در این رودخانه ها انجام شده خسارت طغیان رودخانه نداشتیم ولی در عین حال شاهد پر آبی رودخانه ها بودیم.
وی از ادامه بارندگی تا پنجشنبه شب در این شهرستان خبر داد و گفت : تمامی نیروهای امدادی ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان برای امدادرسانی ، هدایت آب های سطحی ، رهاسازی خودروهای در محاصر آب و تردد روان در خیابان های شهر در آمادگی کامل بسر می برند.
در حال حاضر بارش باران در این شهرستان ادامه دارد و دمای هوا 12 درجه بالای صفر و سرعت باد نیز 17 کیلومتر بر ساعت و رطوبت هوا نیز 83 درصد می باشد.
بر اساس پیش بینی هواشناسی رامسر بارندگی در این شهر طی امروز و فردا همراه با افزایش سرعت وزش باد ادامه دارد.
تمامی مدارس شیفت صبح و عصر امروز شهرستان رامسر به دلیل بارش شدید باران تعطیل شده بود.
رامسر با جمعیتی دست کم 70 هزار نفر یکی از شهرستان های غربی مازندران است.
خبرنگار : مهدی ابراهیم پور **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
/1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.