به گزارش خبرنگارایرنا، تیم خونه به خونه مازندران در هفته هفتم این مسابقات عصرچهارشنبه و در ورزشگاه شهدای هفت تیربابل میزبان تیم ایرانجوان بوشهر بود و درنهایت برابر میهمان جنوبی خود به پیروزی شیرین 3بریک دست یافت.
این دیدار که در زیر بارش شدید باران دربابل برگزار و شاگردان جواد نکونام در تیم خونه به خونه به سومین پیروزی پرگل خانگی و3 امتیاز ارزشمند این مسابقه دست یافتند.
تیم خونه به خونه دراین دیدار نیز از همان دقایق نخست بازی را هجومی وبا برنامه آغاز کرد و برتری نسبی خود را به حریف جنوبی دیکته کرده بود.
دردقیقه 45مسابقه ' هادی خیری ' بازیکن خط میانی تیم خونه به خونه مازندران در یک حرکت انفرادی وبا با جا گذاشتن چند بازیکن ایرانجوان، 'محمد قاسمی نژاد ' را صاحب توپ کرد واین بازیکن فرصت طلب هم پس از جا گذاشتن مدافع حریف از پشت محوطه جریمه با یک شوت فنی و سرکش توپ را به کنج دروازه ایرانجوان دوخت تا نیمه نخست را تیم میزبان با برتری به رختکن برود.
نیمه دوم این مسابقه که بارش باران نیز شدت گرفته و تماشاگران ایستاده بازی را تماشا می کردند، تا دقایق 74 مسابقه متعادل و در میانه میدان درجریان بود.
در دقیقه 76 'سجاد مشکل پور ' بازیکن تیم خونه به خونه با یک ضربه سر تماشایی که از روی سانتر ارسالی مهدی خیری از روی نقطه کرنربه دست آمد، توپ را به قعر دروازه تیم ایرانجوان بوشهر شلیک کرد و دومین گل تیمش را به ثمر رساند.
پس از این گل و با تعویضی که نکونام در تیم خونه به خونه انجام داد، ' روح الله باقری' بازیکن تاثیرگذار این روزهای بابلی ها در سومین هفته پیاپی گلزنی کرد واین بار زننده سومین گل وپیروزی بخش تیمش در دقایق پایانی این مسابقه بود.
هرچند این پایان کار نبود و بازیکنان تیم بوشهری در وقت های اضافه این مسابقه(93) از روی ضربه پنالتی توسط ' اویس کردجهان' صاحب یک گل شدند، تا بازی درنهایت با نتیجه 3بریک به نفع تیم خونه به خونه پایان یابد.
تیم خونه به خونه مازندران با کسب 3 امتیاز ارزشمند این مسابقه 11 امتیازی شد وبه طور موقت به رده ششم جدول رده بندی صعود وفاصله امتیازی خود با تیم های بالای جدول را به دو امتیاز کاهش داد.
** فرصت سوزی نساجی در رسیدن به صدرجدول
تیم فوتبال نساجی مازندران هم که در هفته های گذشته با پیروزی های قابل قبول تا رده سوم جدول رده بندی مسابقات صعود کرده بود، در هفته هفتم در دیداری بیرون از خانه برابر تیم اکسین البرز با نتیجه یک برصفر شکست را پذیرا شد.
شاگردان ' مهدی پاشازاده' در تیم نساجی به لطف ناکامی تیم های نفت مسجد سلیمان و بادران تهران دراین هفته با 13 امتیاز همچنان در رده سوم جدول رده بندی مسابقات باقی ماند.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشار دهنده:محسن حسن نیا
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.