به گزارش خبرآنلاین نطقه مازندران -معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با توجه به اهمیت و ضرورت نهادینه سازی فرهنگ گفت و گو، مناظره و نقادی در بین دانشجویان به عنوان سرمایه های اجتماعی در سلامت فرهنگی جامعه، اقدام به برگزاری این مسابقات کرده است. دانشگاه مازندران سعی دارد با برگزاری این نوع مناظره ها و جلسات بتواند فرهنگ گفت‌ و گوی صحیح را به دانشجویان بیاموزد و رعایت نکات اخلاقی در تعاملات و مناظره ها را تشویق نماید. مناظره دانشجویی علاوه بر این از جمله راه‌کارهایی است که می‌تواند به ایجاد نشاط، آزاداندیشی و ترویج فرهنگ نقد و انتقاد در دانشگاه کمک کند. این مناظره برای قشر دانشجویان به عنوان مدیران آینده کشور و با هدف فراگیری شیوه درست مناظره، نقد و انتقاد صحیح و بالا بردن آستانه تحمل آنان تشویق و توسعه اخلاقی در تعاملات و مناظره انجام می‌شود.
ششمین دوره مناظره ملی دانشجویان ایران امسال با شعار «مناظره فرصتی برای یادگیری» و با نشان دانشمند شهیر شیعی خواجه نصیرالدین طوسی، با حضور 12 تیم از دانشجویان دانشگاه مازندران و دانشگاه های دیگر استان برگزار می گردد.
مسابقات مقدماتی در رور سه شنبه یازدهم و صبح چهارشنبه دوازدهم مهرماه و مسابقه نهایی در عصر چهارشنبه در محل سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی و اجتماعی خواهد بود. ضمنا کارگاه های آموزشی برای آماده سازی این عزیزان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 4 و 5 مهرماه با حضور اساتید شاخص در محل سالن اجتماعات سازمان مرکزی برگزار گردید.
منتخبین استانی به مرحله منطقه ای که در آبان ماه و مرحله کشوری که در آذرماه برگزار می گردد، راه خواهند یافت. ضمنا برای منتخبین استانی جوایز ارزشمندی در نظر گرفته شده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 756492
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.