به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: آنها از چند سال قبل و تحت نام خاورمیانه بزرگ با اقداماتی همچون جنگ 33 روزه لبنان در صدد تجزیه کشورهای اسلامی بودند و چون در آن زمان موفق نشدند، اکنون به نامی دیگر، به دنبال اجرای نقشه‌های قبلی خود هستند.
وی یادآور شد: به وجود آوردن اسرائیل و جنگ صدام با ایران و در سال‌های اخیر موضوع داعش نشان می‌دهد آنها پیش از پایان هر فتنه در پی ایجاد فتنه جدید هستند.
مشایخ تشکیل دولت کردی عراق را پروژه‌ای آمریکایی – صهیونیستی برشمرد و اظهار داشت: آمریکایی‌ها، در ظاهر مخالفت نشان داده‌اند ولی دو مأمور آنها در کنار مسعود بارزانی مشغول هستند.
وی گفت: تشکیل کشور کردی در عراق پیامدهای فراوانی دارد و حیاط خلوت صهیونیست‌ها خواهد شد و همچنین موجب مشروعیت طرح خاورمیانه بزرگ می‌شود.
امام ‌جمعه نوشهر بیان کرد: یکی از اهداف مهم غربی‌ها، ایجاد یک کشور ضعیف و زیر نفوذ صهیونیست‌ها و آمریکا در بیخ گوش ایران است.
وی با اشاره به تشییع باشکوه پیکر محسن حججی، شهید مدافع حرم اظهار داشت : وی نمونه‌ای از شهدای کربلا برای ماست.
مشایخ تصریح کرد : تصویر لحظه اسارت او و چهره خسته و لب خشک وی نشان از تشنگی داشت و بعد از اسارت هم سر و دستش را بریدند و مانند شهدای کربلا قطعه قطعه شد.
امام جمعه نوشهر افزود : اخلاص و اخلاق وی و نیاز جامعه به چنین الگوهایی باعث اقبال مردم به وی و آن تشییع جنازه بزرگ شد.
خبرنگار: شهاب رویانیان ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/7517/ 1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.