به گزارش خبرنگار ایرنا ، پلیس راه کشور محدودیت های ترافیکی تعطیلات پایان هفته و عاشورا اعلام و اعمال آن را از ساعت 12 امروز چهارشنبه آغاز کرد. این محدودیت ها تا ساعت 6 بامداد روز سه شنبه 11 مهر ماه ادامه خواهد داشت.
بر این اساس ، در این مدت تردد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از محورهای کندوان ، هراز و فیروزکوه در استان مازندران ممنوع است.
** محور کندوان
- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز یکشنبه نهم تا 2 بامداد روز دوشنبه دهم مهر ماه از کرج به سمت به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز یکشنبه تا 2 بامداد روز دوشنبه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود .
- تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است .
** محور هراز
- تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است .
- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز یکشنبه نهم مهر از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 همان روز از محدوده آب اسک به سمت رودهن(محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.
- تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز (چهارشنبه) و از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه تا شنبه هشتم مهر ماه و همچنین از ساعت 12 تا 24 روز عاشورا از محور هراز ممنوع است .
** محور فیروزکوه
- تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز یکشنبه نهم مهر از تهران به قائم شهر و بالعکس ، ممنوع است .
** وضعیت جوی
بر اساس اطلاعیه هواشناسی مازندران ، از بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) با ورود سامانه ناپایدار جوی از سمت غرب استان ، بارش باران و همچنین کاهش 6 تا 10 درجه ای دما در استان پیش بینی می شود .
بر اساس این پیش بینی ، بارندگی ها از عصر روز پنجشنبه در استان تا صبح جمعه شدت بیشتری خواهد گرفت .
هواشناسی مازندران اعلام کرد که عمده بارندگی ها در سواحل و مناطق جلگه ای خواهد بود و ممکن است مردم در این مناطق آبگرفتگی معابر را شاهد باشند .
خبرنگار : رضا غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.