به گزارش خبرنگار ایرنا ، مراسم استقبال از این بانوی ورزشکار با حضور ورزش دوستان و خانواده وی در رو به روی محل اداره ورزش و جوانان قائمشهر برگزار شد و ورزشکاران با اهدای گل به جوادی خیر مقدم گفتند.
پریسا جوادی تکواندو کار قائمشهری روز پنجشنبه گذشته در مسابقات آسیایی که در عشق آباد پایتخت ترکمنستان در حال برگزاری است ، موفق شد مدال طلا را از آن خود کند و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را به اهتراز درآورد.
وی در بدو ورود به قائمشهر به خبرنگار ایرنا گفت که سطح مسابقات آسیایی با حضور قهرمانان جهان و آسیا بسیار بالا بود ، اما به خاطر تمرینات مکررم موفق شدم تا حریفانم را یکی پس از دیگری شکست دهم و مدال طلا را کسب کنم .
جوادی در گام نخست حریف تونگا را با نتیجه 31 بر صفر شکست داد و در دیدار دوم مقابل حریفی از ازبکستان قرار گرفت که وی را با نتیجه 10 بر 5 مغلوب و راهی نیمه نهائی شد.
این بانوی قائمشهری در نیمه نهایی نماینده ای از تایلند را از سر راه برداشت و در فینال رقابت ها مقابل نماینده ای از چین قرار گرفت که او را هم با نتیجه 15 بر 13 شکست داد.
این تکواندکار قائمشهری به برنامه آینده خود اشاره ای کرد و گفت که سال آینده بازی های آسیایی را پیش رو دارد و از هم اکنون خودش را برای آن مسابقات آماده نگه می دارد .
جوادی بیان کرد : از امروز تمریناتم را انجام می دهم و بسیار مصمم هستم تا با بهترین مدال را در آن مسابقات کسب و بار دیگر برای کشورم افتخار آفرینی کنم .
پنجمین دوره از بازی های آسیایی 2017 با حضور کشورهای مختلف در 21 رشته ورزشی از 26 شهریورماه تا پنجم مهرماه به میزبانی شهر عشق آباد پایتخت ترکمنستان در حال برگزاری است .
تیم ایران با 214 ورزشکار در 20 رشته ورزشی در این دوره از بازیهای آسیایی شرکت دارد که از این تعداد 29 ورزشکار مازندرانی است .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.