به گزارش خبرنگار ایرنا ، این بانوی آلیش کار مازندرانی در پنجمین دوره از بازی های آسیایی 2017 که با حضور کشورهای مختلف در 21رشته ورزشی در ترکمنستان در حال برگزاری است ، در وزن منفی 55 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد.
مسابقات آسیائی ترکمنستان از 26 شهریور در شهر عشق آباد آغاز شد و تا پنجم مهر ادامه دارد.
تیم ایران با 214 ورزشکار در 20 رشته ورزشی در این دوره از مسابقات حضور دارد که 29 ورزشکار مازندرانی هستند .
زهرا یزدانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : مسابقات با وجود ورزشکارانی که بیشتر از مدعیان قهرمانی بوده اند در سطح بالایی برگزار شد .
وی افزود : در این مسابقه در دور اول استراحت داشتم و در دور دوم مقابل حریفی از فیلیپین قرار گرفتم و وی را شکست دادم و در نیمه نهایی مقابل حریفی از ترکمنستان قرار گرفتم که حرف اول کشتی آلیش را در جهان میزند.
یزدانی گفت : حریف ترکمنستانی را در میان تشویق ممتد چند هزار هوادارش ضربه فنی کردم و به فینال راه یافتم که برایم بسیار شیرین بود.
این کشتی گیر جویباری افزود : همچنین در فینال حریف ازبکستانی را با ضربه فنی شکست دادم و بسیار خوشحالم که در کشور بیگانه توانسته ام پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتراز در آورم و مدال طلا را کسب کنم .
زهرا یزدانی در این مسابقات اولین مدال طلای کشتی سنتی ایران را کسب کرد و سحر غنی زاده نماینده دیگر از مازندران مدال برنز را از آن خود کرد.
زهرا یزدانی روز گذشته آخرین بازی خود را انجام داده است و فردا دوشنبه به ایران باز می گردد.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.