حوالی ساعت 30 و 12 دقیقه دیروز / یکشنبه / به علت خروج سیم بوکسور کابین ها از روی ریل و نیز برخورد کابین ها سبب مصدومیت هفت نفر از سرنشینان آن ها می شود.
دکتر اردشیر صارمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :‌ از میان این افراد اعزامی به مراکز درمانی استان گیلان ،‌یکی به علت ضربه سر خونریزی خفیف داشت و مجروح دیگر نیز دچار محدودیت در حرکت گردن شده بود.
وی اظهارداشت :‌ هرچند این افراد مصدوم نیز در این بیمارستان مداوا می شدند ولی بنا به اصرار سرمایه گذار مجموعه تله کابین رامسر‌، آن ها را به یکی از مراکز درمانی استان گیلان اعزام کردند.
رئیس بیمارستان امام سجاد (ع ) رامسر گفت :‌ هم اکنون بقیه افراد مصدوم این حادثه به علت آسیب دیدگی جزئی روز گذشته سرپایی مداوا و مرخص شدند.
شهرستان رامسر واقع درغرب مازندران به علت برخورداری از جاذبه های طبیعی ، تاریخی و گردشگری منحصر بفرد نظیر جنگل ، دریا ، کوه ، جلگه ، اماکن اقامتی مانند هتل قدیم ، هتل جدید، کاخ موزه ، آب های گرم معدنی و نیز مجموعه تله کابین از دیرباز تاکنون به عنوان عروس شهرهای ایران مطرح بوده و به همین خاطر در تمامی روزهای سال پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگراست.
از میان این جاذبه های گردشگری ، مجموعه تله کابین این شهر گردشگرپذیراست که دارای بخش های تجاری، تفریحی و هتل می‌باشد که در 2 بخش ساحلی و کوهستانی واقع شده‌اند.
تله کابین رامسر از ساحل مجموعه شروع و با امکان جابه جایی چهارهزار نفر در روز به ایستگاه دوم در ارتفاع 700 متری از سطح دریا می رسد.
خبرنگار: مهراب زکی پور کینجی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7078 /1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.