به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، علیرضا یونسی در نشستی که برای هماهنگی برگزاری این جشنواره برگزار شد ، افزود : جشنواره دل سو در هشت رشته کاریکاتور ، دل نوشته ، شعر ، نقاشی ، عکس ، تصویر سازی ، نامه ای به پدر و مادرم و مقاله برگزار خواهد شد.
وی گفت که فراخوان برای ارسال آثار به جشنواره از 15 مهرماه آغاز می شود و هشت دستگاه اجرایی به طور مستقل هر یک از رشته های جشنواره را برگزار می کنند.
یونسی افزود : مقرر شد تا اختتامیه جشنواره هم برای هر رشته در یک شهرستان به صورت مستقل و از سوی دستگاههای مجری برگزار شود.
وی زمان برگزاری مراسم اختتامیه نهایی جشنواره را هم 27 اسفند ماه امسال اعلام کرد و گفت که این مراسم با حضور شخصیت های کشوری در ساری برگزار خواهد شد.
معاون استاندار مازندران با تاکید بر این که برای مقابله با آسیب های اجتماعی ، شناسایی نیروهای صاحب نظر برای ارائه ایده های خلاقانه و موثر ضروری است ، گفت : شناخت صحیح و دقیق آسیب های اجتماعی و ارائه راهکارهای موثر مقابله هم ایجاب می کند تا آسیب های اجتماعی را اولویت بندی و برای کاهش آنها راهبردهای موثر ارائه کنیم .
وی با بیان این که پدیده طلاق از جمله اولویت های آسیب های اجتماعی در مازندران است ، افزود : برای کاهش این آسیب اجتماعی باید روی برنامه های تحکیم خانواده بیشتر کار شود.
معاون استاندار مازندران استفاده از زبان هنر ، ادبیات ، رسانه و برگزاری برنامه های فرهنگی را راهبردی موثر در این راستا ارزیابی کرد و اظهار داشت : یکی از چالش های پیش رو در اجرای برنامه های تحکیم بنیان خانواده فقدان محتواهای غنی است که استفاده از شیوه های خلاقانه موصوف بسیار اثر گذار است.
بر اساس آمارهای رسمی استانداری مازندران ، دولت یازدهم برای کاهش آسیب های اجتماعی در این استان مبلغ 70 میلیارد ریال اعتبار هزینه کرد.
ساماندهی مناطق آلوده ، کاهش نرخ طلاق با جلوگیری از 11 هزار فقره طلاق ، کاهش اعتیاد و ساماندهی تمامی کمپ های ترک اعتیاد غیرمجاز ، توانمندسازی بیش از سه هزار زن سرپرست خانوار ، کاهش معضل تکدیگری و ساماندهی بیش از 2 هزار کارتن خواب از جمله دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی در مازندران بود.
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.