جدول پیش بینی هفت روزه هواشناسی مازندران هم نشان می دهد که ناپایداری های جوی در این استان تا پایان هفته آینده ماندگار است و در خوشبینانه ترین حالت ، بعضی از روزها شهروندان و مسافران شاهد هوای صاف تا نیمه ابری خواهند بود.
بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران ، هوای این استان امروز چهارشنبه و یکشنبه و دوشنبه هفته آینده با افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده همراه خواهد بود.
رئیس اداره هواشناسی مازندران هم به خبرنگار ایرنا گفت که در یک هفته آینده منتهی به پایان شهریور پدیده خاص جوی در این استان احتمال بارش رگباری و پراکنده باران در برخی نقاط غربی خواهد بود.
اصغر بسطامی افزود : همچنین دمای هوا نیز دراین مدت در مناطق غربی بین 28 تا 30 درجه سانتیگراد و مناطق شرقی نیز 31 تا 33 درجه سانیگراد می رسد.
دمای هوای مازندران اوایل هفته جاری و هفته گذشته تا 42 درجه سانتی گراد افزایش یافته بود.
** وضعیت عادی برای شنا در تعطیلات آخر هفته
اداره پیش بینی هواشناسی دریایی مازندران نیز وضعیت دریای خزر را برای شنا در روزهای چهاشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری عادی اعلام کرد.
کارشناسان هواشناسی دریایی مازندران به مسافران توصیه کرده اند در صورت تمایل به شنا در دریای خزر به طرح های سالمسازی مراجعه کنند.
طبق گزارش هواشناسی هم اکنون هوای این استان نیمه ابری است و بابلسر و دشت ناز ساری با 31 درجه سانتی گراد گرمترین و آلاشت و سیاه بیشه با 23 درجه خنک ترین نقطه استان هستند.
هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز هم اکنون نیمه ابری و دمای هوا نیز 30 درجه سانتی گراد بالای صفر گزارش شده است.
در پنج ماهه سال جاری در مازندران 117 میلمتر باران بارید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 27 درصد کاهش دارد .
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.