به گزارش خبرنگار ایرنا ، در آئین استقبال از این ورزشکار جمعی از ورزشکاران مطرح آملی از جمله قاسم رضایی دارنده دونشان طلا و برنز المپیک لندن و ریو حضور داشتند.
این آئین از ابتدای بلوار مدرس در ورودی شهر آمل آغاز شد و پس از عبور از خیابان های اصلی این شهر تا منزل حسینی ادامه داشت.
ملی پوش آملی وزن 100 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در این مسابقات در دور نخست ' یوری ناکازاتو' از ژاپن را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و در دور بعد ' ایگنات میلینوف' از بلغارستان را با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرد.
حسینی در دور سوم نیز 'مهمت آتجی' از ترکیه را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو برداشت، اما در مرحله نیمه نهایی مقابل 'کولتون شولتز' از آمریکا با نتیجه یک بر صفر مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد.
این ملی پوش آملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران، در دیدار رده بندی وزن 100کیلوگرم خوش درخشید و با نتیجه 6 بر 2 'کانتمیر شیبزوخوف' از روسیه را شکست داد و نخستین نشان برنز مسابقات جهانی را برگردن آویخت.
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب 2 نشان طلا، یک نقره و دو برنز و50 امتیاز پس از روسیه 64 امتیازی، نایب قهرمان جهان شد.
** نا داوری باعث دورشدن از طلا
حسینی درخصوص این مسابقات گفت که ناداوری زیادی در این مسابقات وجود داشت و در حالی که شانس مسلم کسب نشان طلای وزن 100کیلوگرم بودم، حق من به راحتی خورده شد.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.