نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:بخش تعاون دارای ظرفیت بالایی در تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،آیت الله نورالله طبرسی در دیدار با مدیر کل  و کارکنان اداره کل تعاون  کار و رفاه اجتماعی با تبریک دهه ولایت به نقش مهم تعاونی ها در توسعه کشور اشاره کرد و اظهار داشت:بخش تعاون دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی است و می‌تواند در تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نام‌گذاری شده نقش بسزایی داشته باشد.

وی اقتصاد،معشیت و بیکاری را مهم ترین مشکل کشور دانست و افزود:اتحاد و همدلی می تواند در رشد و توسعه استان و همچنین ایجاد اشتغال موثر باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گردشگری را محور توسعه استان نامید و گفت: با استفاده از این ظرفیت می توان در ایجاد اشتغال و ارتقای اقتصاد نقش اثرگذاری داشت.

وی بخش تعاون را دارای ظرفیت بالایی در تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دانست و توجه بیشتر به جایگاه تعاونی‌ها و نقش آن‌ها در اشتغال‌زایی را امری ضروری عنوان کرد.

آیت الله طبرسی گفت: هم‌افزایی و تعامل و همکاری مضاعف بین نهادها و سازمان‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌تواند در تسهیل فرایند تولید و اشتغال موثر باشد.

وی ادامه داد:اگر امروزه در جبهه اقتصاد مقاومتی چون دوران جنگ تحمیلی عمل کنم بطور حتم می توانیم با تاسی از فرامین رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال موفق باشیم.

 آیت الله طبرسی برلزوم برنامه ریزی کلان و ملی در جهت رفع مشکلات و موانع تولید و اشتغال در جامعه تاکید کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.