به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، حسن خیریانپور روز دوشنبه در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان همچنین با اشاره به بازگشت حجاج ، در پیش بودن ماه محرم و صفر و بازگشائی مدارس ، افزود : جهت تنظیم بازار و کنترل قیمت ها 800 تن ذخیره گوشت مرغ در استان وجود دارد که در صورت نیاز به قیمت هرکیلوگرم پنج هزار و 700 تومان توزیع خواهد شد.
وی همچنین به ذخیره سازی 22 تن گوشت قرمز در استان اشاره کرد و گفت که این میزان گوشت قرمز سر دست و ران هم به ترتیب هر کیلو گرم 13 و 24 هزار تومان توزیع خواهد شد.
خیریانپور همچنین اعلام کرد که از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و 320 تن مرغ منجمد و 60 تن گوشت قرمز منجمد در مازندران توزیع شده است.
معاون استاندار مازندران در این جلسه به فرمانداران شهرستان های استان ماموریت داد در صورت نیاز شهرستان با همکاری اداره صنعت ، معدن و تجارت و مجامع و اتحادیه های صنفی شهرستان نسبت به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و یا جشنواره فروش پاییزه اقدام کنند.
در این جلسه ضمن بررسی آخرین وضعیت قیمت های کالاهای زراعی ، حبوبات ، خشکبار ، میوه جات ، علوفه ، روغن ، رب ، سبزی و صیفی ، مواد گوشتی و پروتئینی و لبنی ، بر ضرورت تشدید گشت های نظارتی و مراقبت بر قیمت ها و برخورد قانونی با متخلفان تاکید شد.
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.