به گزارش ایرنا، هتلینگ بیمارستان بوعلی نکا، تامین آب برای اراضی شیبدار روستای اومال و احداث فاز دوم باغ در اراضی شیبدار نکا از جمله این پروژه ها بود که روز چهارشنبه در آخرین روز از هفته دولت با اعتبار بالغ بر 17 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
معاون عمرانی استاندار مازندران در مراسم افتتاح این طرحها در نکا گفت: هفته دولت بهانه ای است تا از تلاش ها و مجاهدت های دولتمردان شهید تجلیل و تکریم شود.
علیرضا یونسی، شهیدان رجایی و باهنر را اسوه تلاش، صداقت و ایمان دانست و افزود: هفته دولت فرصتی است تا عملکرد دولت به درستی به تصویر کشیده شود و از تلاش ها و مجاهدت های دولتمردان تقدیرشود.
وی بیان داشت: پروژه های مختلفی در جای جای این استان و در شهرها و روستاهای مختلف به بهره برداری رسید که افتتاح 872 پروژه با اعتبار بالغ بر 4 هزار میلیارد ریال در این هفته است.
یونسی گفت: در شهرستان نکا هم با تلاش های انجام شده 73 پروژه با اعتبار 780 میلیارد ریال افتتاح و بهره برداری شد و خدمات مناسبی به مردم شهر و روستا ارائه شده است.
همچنین با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران، فرماندار بهشهر و مدیران شهرستانی، تالار تشریح پزشکی قانونی بهشهر روز چهارشنبه در آخرین روز هفته دولت افتتاح شد.
به گزارش ایرنا، این تالار تشریح پزشکی قانونی با اعتبار بیش از 4 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.
معاون عمرانی استاندار مازندران در آیین افتتاح این پروژه با گرامیداشت نام و یاد شهیدان هفته دولت رجایی و باهنر و همه شهدای انقلاب گفت: شهدای ما حق بزرگی بر ما دارند و قدرت و ابهت امروز ما در گرو همین خون شهدا است.
علی نبیان با اشاره به تلاش های انجام شده در دولت یازدهم افزود: تلاش های مختلفی در طول 4 سال دولت تدبیر و امید انجام شده است و همه تلاش مسوولان برای ارائه خدمات بهتر به مردم بوده است.
فرماندار بهشهر هم با گرامیداشت نام و یاد شهدای هفته دولت با تاکید بر خدمت صادقانه به مردم گفت: مردم ولی نعمتان ما هستند و باید بیش از گذشته برای رفع مشکلات آنان تلاش شود.
سید خالق سجادی گفت: در هفته دولت در شهرستان بهشهر امسال 38 طرح با اعتبار 135 میلیارد ریال افتتاح و 5 طرح با اعتبار 190 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
خبرنگار: مریم نظری**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
1899/ 7332
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.