استاندار مازندران گفت:مدیران و مسئولان باید ویژگی های این شهدای گرانقدر را بشناسند و در زندگی بکار ببرند .

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،ربیع فلاح جلودار امروز چهارشنبه در مراسم سی و ششمین سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر در مسجد جامع ساری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز دولت شهیدان رجایی و باهنر و385 شهید گرانقدر جامعه کارمندی مازندران و 17 هزار شهید ترور ایران اسلامی را گرامی داشت و اظهار داشت: در هشتم شهریور ملت انقلابی ما دو سرمایه انقلاب و دو یار دیرین و صدیق حضرت امام خمینی (ره) را از دست دادند.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر شیفتگان خدمت بی منت به مردم بودند.

استاندار مازندران گفت: شهیدان رجایی و باهنرالگو و نماد مدیریت جهادی هستند و سیره و رفتار این شهیدان عزیز راهنما و راهگشا برای خدمت به مردم است.

وی، با بیان اینکه ساده زیستی، ولایتمدار ی و تلاش جهادی این شهیدان هموار در یاد و خاطره این ملت ثبت است افزود: مقام معظم رهبری در مورد این دو شهید بزرگوار فرمودندشهیدان عزیزمان مرحوم آقای رجایی و مرحوم آقای باهنر، حقیقتاً دو نمونه برجسته از یاران انقلاب و امام(ره) بودند و دولت شهیدان رجایی و باهنر معیار و ملاک یک دولت انقلابی و جهادی است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهیدان رجایی و باهنر بر اساس آموزه های دینی بود،ادامه داد : مدیران و مسئولان باید ویژگی های این شهدای گرانقدر را بشناسند و در زندگی بکار ببرند و شهید رجایی بر پای ارزشها و آرمانهایش ثابت و استوار بود و در زندان با آنهمه شکنجه ذره ای از عقاید و آرمانش عقب نشینی نکرد.

فلاح گفت: شخصیت شهید رجایی از زمانی که دست فروش بود تا وقتی که معلم و وزیر و رئیس جمهور شد فرقی نداشت، ساده زیستی، همدل و همراه با مردم بودن و داشتن روحیه انقلابی همواره به عنوان شاخصهای اصلی شهید رجایی نمود و بروز داشت.

وی افزود: با وجود اینکه عمر دولت شهید رجایی بسیار کوتاه بود اما روش ایشان به گونه‌ای بود که باید همواره الگوی تمام مدیران و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد واین دو شهید بهترین اسوه برای خادمان و مسئولانی هستند که بنا دارند خالصانه در خدمت جامعه اسلامی باشند و برای مردم و رضا و خشنودی خداوند کار کنند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه هشتم شهریور به  دلیل این حادثه تروریستی به عنوان روزمبارزه با تروریسم در ایران نامگذاری شده است گفت: ضرورت دارد شهدای مظلوم ترور به خوبی به جامعه معرفی شوند تا مردم و نسلهای جوان بدانند که دشمنان چه سرمایه های ارزشمندی از بوستان انقلاب اسلامی پرپر کردند و به شهادت رساند.

فلاح گفت:در دولت یازدهم اقدامات شایسته و گسترده ای صورت گرفته که افتتاح بیش از دو هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در هر سال بخشی از اقدامات این مدیریت جهادی در مازندران است.

وی افزود:ضرورت دارد در تحقق فرامین مقام معظم رهبری گام های موثری در جهت تبیین اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال و رفع مشکلات موجود برداریم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.