به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، "محمد اسماعیل ابراهیم زاده" مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت که به حرمت شهیدان دولت، شهید رجایی و شهید باهنر نامگذاری شده فرصت مناسبی برای تجدید آرمان‌ها و اهداف والایی که سنگ بنای استقرار نظام مردمی جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: بی‌شک سیره شهیدان رجایی و باهنر برای سازندگی ایرانی آباد، فصل درخشانی از صفحات زرین خدمتگزاری صادقانه به ملت را منقوش و در اذهان دوستداران انقلاب اسلامی به یادگار گذاشته است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اعلام اینکه 146 میلیارد تومان از مردم و صنایع طلبکار هستیم بیان کرد: 70 درصد بدهی مربوط به مردم و بقیه صنایع به جز نیروگاه و نیروهای مسلح است.

ابراهیم زاده با اشاره به نقش گاز طبیعی در توسعه اقتصادی و رفاه عمومی جامعه اظهار داشت: پرداخت به موقع گاز بهاء، توسعه متوازن خدمات رسانی و اجرای پروژه های عمرانی به مردم را در پی خواهد داشت.

ابراهیم زاده با بیان اینکه انتظارمان از مردم این است تا با پرداخت به موقع گاز بها شرکت گاز را در پروژه‌هایش کمک کنند گفت: خدمت به مردم ارزش و اصل بوده و دولت در جهت تحقق اهداف است تا مردم با نشاط و امید زندگی کنند و این منوط به خدمت، کار، ایجاد اشتغال و حقوق شهروندی است.

وی در خصوص شرایط اقلیم بندی تعرفه گازبهاء اظهار داشت: هر سال هواشناسی، دماها و پیش بینی های خود را به شرکت گاز اعلام می کند.

ابراهیم زاده ادامه داد: شرکت گاز نیز بر مبنای اعلام و پیش بینی های رسمی سازمان هواشناسی اقدام به تغییر اقلیم ها و تعرفه های گاز مناطق و شهرستان های مختلف می کند.

وی در ادامه افزود: نعمت گاز طبیعی به عنوان یک سوخت پاک و ارزشمند، درکشور ما بسیار مهم و استراتژیک است و محور توسعه اقتصادی کشور محسوب می شود.

ابراهیم زاده خاطرنشان کرد: همه ما در مقابل مصرف بهینه این نعمت الهی که نقش تعیین کننده ای در اقتصاد و رفاه عمومی دارد، مسئول هستیم.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 729324
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.