به گزارش خبرنگار ایرنا ، اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) شروع و تا 6 بامداد روز شنبه یازدهم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
در این مدت تردد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از محورهای کرج – چالوس ، هراز و فیروزکوه ممنوع است.
** محور چالوس - کرج
- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14روز جمعه الی یک بامداد روز شنبه یازدهم شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
- تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.
** محور هراز
- تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است .
- تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 امروز ( هشتم شهریور ) و همچنین از ساعت 8 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه ( نهم و دهم شهریور ) از محور هراز ممنوع است.
- همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 22 روز جمعه دهم شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 18 تا 22 همان روز با اعلام مامورین پلیس راه در محل از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء)بصورت یکطرفه می باشد.
** محور فیروزکوه
- تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز جمعه دهم شهریور از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
** وضعیت جوی
بر اساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه ، هوای امروز جاده کندوان صاف و دمای هوا 28 درجه سانتیگراد است .
همچنین هوای جاده کوهستانی کندوان در سه روز آینده صاف تا قسمتی ابری و گاهی با وزش باد پیش بینی شده است.
خبرنگار : مهدی ابراهیم پور **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
/1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.