مهدی کاملی مدیر عامل این شرکت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام خبر فوق ،افزود : با سرمایه گذاری 70 میلیارد ریالی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا فاز نخست کاغذسازی قائمشهر با اشتغال مستقیم 40 نفر و اشتغالزایی غیر مستقیم یکصد نفر به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به مصوبه کمیته سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشور و آتیه صبا مبنی بر تخصیص 40 میلیارد ریال سرمایه در گردش به کاغذسازی قائمشهر ادامه داد : تخصیص این سرمایه باعث شد تا زمینه جذب 20 نفر نیروی جدید فراهم شود .
مدیر عامل کاغذسازی قائمشهرگفت : براساس همکاری میان کاغذسازی قائمشهر و بهزیستی همچون رویه سابق 10 درصد نیروهای این شرکت از مددجویان بهزیستی جذب می شوند .
وی ادامه داد : هم اکنون و در فاز نخست این شرکت روزانه 10 تن تولید می کند که شامل 50 نوع محصول انواع دستمال کاغذی است .
به گفته کاملی با خرید ماشین آلات دیگر خط تولید وسایل بهداشتی بانوان ، پوشک کودکان و بزرگسالان ، پدهای بیمارستانی و لیوان کاغذی راه اندازی می شود و وارد بازار خواهد شد .
وی پیش بینی کرد که با راه اندازی فازهای بعدی کاغذسازی قائمشهر زمینه اشتغال 40 تا 60 نفر نیروی کار دیگر در هر شیفت فراهم شود .
شرکت صنایع کاغذسازی قائمشهر با خروج از بافت شهر قائمشهر به ناحیه صنعتی سنگتاب شهرستان سیمرغ در زمینی به وسعت بیش از پنج هزار متر مربع از روز گذشته فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشار دهنده : محسن حسن نیا
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.